بگوویچ:

با شکست گهر شانس پلی آف را افزایش می دهیم

b_150_100_16777215_00_images_stories_vingo-begovich.jpgشكست تیم گهر زاگرس شانس پاس را برای حضور در پلی آف لیگ افزایش می دهد.
به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: شكست تیم گهر زاگرس در بازی فردا جمعه، شانس پاس را برای حضور در مرحله پلی آف لیگ دسته اول كشور افزایش می دهد.

وینگو بگوویچ افزود: گهر زاگرس یكی از مهمترین رقیبان تیم پاس برای حضور در مرحله پلی آف لیگ دسته اول فوتبال كشور است و می توانیم با برتری مقابل این تیم شانس حضور در رتبه دوم گروه ب مسابقات را داشته باشیم.
وی اظهار داشت: بازیكنان پاس توانایی برتری در این مسابقه را دارند منتهی باید آنچه كه به آنها در میدان مسابقه گوشزد شده را به خوبی اجرا كنند.
بگوویچ بیان داشت: پاس امیدوار به حضور در مرحله پلی آف لیگ دسته اول فوتبال كشور است و باتوجه به شرایط مسابقات، دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم.
وی درباره آخرین وضعیت پاس برای دیدار فردا جمعه مقابل تیم گهرزاگرس درود، گفت: شرایط فنی تیم بسیار خوب است و بازیكنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند.
سرمربی پاس همدان افزود: تمام شرایط برای نتیجه گرفتن تیم مهیا است و امیدوارم بتوانیم در این مسابقه به هر سه امتیاز دست یابیم.
وی تصرحی كرد: البته تیم گهر زاگرس نیز تاكنون نتایج خوبی كسب كرده و در حالیكه كه نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت اما در نیم فصل دوم توانست با كسب نتایج درخشان به رتبه سوم گروه ب مسابقات برسد.
دیدار دو تیم گهرزاگرس و پاس همدان از هفته 23 رقابت های لیگ دسته اول فوتبال كشور فردا جمعه در ورزشگاه تختی شهر درود برگزار می شود.
تیم پاس همدان هم اینك با 33 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد و در صورت پیروزی در این مسابقه شانس قرارگرفتن در رتبه دوم جدول را خواهد داشت.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن