پلی آف رویای همدان است؛

بگوویچ:با پرسپولیس جنگیدیم

b_150_100_16777215_00_images_stories_begovich.jpgبرای وینکو بگوویچ بازی دوستانه تیمش مقابل پرسپولیس در درفشی فر فرصتی برای خودنمایی بود.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، این مربی کروات که بعد از 2 سال دوباره به پاس برگشته تا تیم درخشانش را احیا کند بعد از تساوی 2-2 مقابل پرسپولیس با اعتماد به نفس حرف می زند و می گوید:البته بازی در شرایط طبیعی دنبال نشد اما ما فشار خوبی به پرسپولیس آوردیم و خوشی تعطیلات را از تن شان خارج کردیم.

وینکو می گوید: وقتی گفتند با پرسپولیس بازی کنید، فوری قبول کردم چون این تیم تیم من است و هر کمکی بتوانم برای موفقیت آنها انجام می دهم.خیلی هم خوشحالم که این تیم را درشرایط خوبی ملاقات کردیم. سرمربی پای همدان اظهار داشت: پرسپولیس حالا امکانات  نسبتا خوبی دارد و بازیکنانی که تعدادی از آنها در دوره من بازی کردند، به فوتبال ایران معرفی شدند. پرسپولیس مربی خیلی خوبی هم دارد و حتما در آسیا موفق خواهد بود.

 

 

از بگوویچ درباره شرایط پاس در لیگ می پرسیم و او می گوید:رویای ما و شهر همدان پلی اف است اما حیف که من دیر بالای سر این تیم آمدم. ما حالا سه بازی تا اخر لیگ داریم و متاسفانه  سرنوشتمان به  دیگران وابسته است. اگر ما همه 9 امتیاز بازیهای باقیمانده را بگیریم باید تیمهای بالاسری ما از جمله گهر امتیاز ازدست بدهند تا ما به عنوان تیم دوم به پلی آف برویم که البته خیلی هم کم شانس نیستیم.

وینکو درباره  شرایط کلی فوتبال ایران هم می گوید:به طور مشخص فوتبال ایران از نظر بازیکن ضعیف شده اما پارامتر قدرت بدنی بالاتر رفته است و به نظر من باید با استفاده از مربیان بهتر باید سریعا در این بخش مانع از سقوط بیشتر شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن