برتری آریان در همدان و مصاف پاس با کیان سام بابل

ادامه مطلب: برتری آریان در همدان و مصاف پاس با کیان سام بابلآریان همدان، هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور را با برتری پشت سر گذاشت.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تیم آریان که از ساعت ۱۴ دیروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان آکادمی کیای تهران بود در پایان میهمان خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.
در این دیدار پویا قمری، مسعود رمضانی و آرمین طلایی منش برای آریان همدان گل زدند.
تیم آریان با این برتری ۱۵ امتیازی شد و به رده دهم جدول گروه دوم صعود کرد.
پاس همدان هم از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهدای ساری میهمان کیان سام بابل است.
تیم پاس در پایان هفته دوازدهم لیگ دسته دو با ۱۶ امتیاز در رده هفتم و کیان سام بابل با ۶ امتیاز در رده چهاردهم گروه اول قرار دارد.

مصاف نمایندگان استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

ادامه مطلب: مصاف نمایندگان استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشوردر هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور نمایندگان همدان، از ساعت ۱۴ امروز به مصاف حریف خود رفتند.

فقر فرهنگی در فوتبال همدان و جنجال و حاشیه یکی پس از دیگری

ادامه مطلب: فقر فرهنگی در فوتبال همدان و جنجال و حاشیه یکی پس از دیگریاین روزها فوتبال باشگاهی همدان آبستن حوادث عجیبی شده که ریشه در فقر فرهنگی دارد و متولیان امر باید فکری به حال آن کنند.

مصاف آریان در همدان و پاس در اهواز

ادامه مطلب: مصاف آریان در همدان و پاس در اهوازدر هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور نمایندگان همدان، به مصاف حریف می‌روند.

وضعیت جسمانی دروازه بان تیم ملی بانوان نگران کننده نیست

ادامه مطلب:  وضعیت جسمانی دروازه بان تیم ملی بانوان نگران کننده نیسترئیس هیات فوتبال همدان گفت: وضعیت جسمانی "زهرا خواجوی" گلر نهاوندی تیم ملی و عضو باشگاه خاتون بم نگران کننده نیست.