هافبك مياني پاس:

خوشحالم كه بگوويچ به من اعتماد كرد

b_150_100_16777215_00_images_stories_tabrizi.jpgهفته بيست و سوم از رقابت‌هاي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان با انجام چند ديدار پيگيري خواهد شد كه در يكي از اين ديدارها تيم پاس همدان در خانه گهر زاگرس به ميدان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری"همدان فوتبال"، مرتضي تبريزي هافيك جوان پاسي‌ها اوضاع بازيكناني را مثبت ارزيابي كرد و گفت: روزهاي سختي را پشت سر گذاشته‌ايم و آماده اين بازي هستيم و تمام تلاش بچه‌ها فقط براي اين است كه پاس را دوباره به ليگ برتر برگردانيم و به ياري خداوند اين امر ممكن شود.

هافبك مياني پاس با بيان اينكه خوشحال است وينگو به وي اعتماد كرده است، تصريح كرد: خدا را شكر مي‌كنم كه بگوويچ به من اعتماد كرد و من جواب اعتماد مربيان را خواهم داد كه با یاری خدا توانستم براي تيمم بازي‌هاي خوبي انجام دهم كه در 5 بازي اخير فيكس بوده‌ام و از اين بابت از سرمربي تيم تشكر مي‌كنم. مرتضي تبريزي افزود: بازي سختي را در هفته قبل مقابل شيرين‌فراز پشت سرگذاشتيم و برد شيريني را كسب كرديم و خوشبختانه با نتايج ديگري كه رقم خورد دوباره براي قرار گرفتن در رده دومي شانس داريم.
وي از روحيه بالاي بازيكنان تيم خبر داد و اظهار داشت: بازيكنان از لحاظ روحي با توجه به صحبت‌هاي مدير عامل و قول‌هايي كه داده‌اند بسيار بهتر شده است و بازيكنان با توجه به قرار گرفتن تيم در كورس پلي‌آف اميدوار هستند كه با پيروزي در بازي بعد شانس تيم را براي صعود بيشتر كنند.
هافبك مياني پاس از پرداخت 10 درصد ديگر از قرارداد بازيكنان گفت و خاطرنشان كرد: پس از پيروزي هفته قبل مدير عامل تيم به بازیکنان مبلغی را به صورت چك بابت 10 درصد از قرارداد پرداخت کرد كه اين تمام حواشي بوجود آمده را از بين برد. تبريزي بازي مقابل گهر زاگرس را سرنوشت‌ساز دانست و گفت: با صحبت‌هاي كادر فني تمام نقاط ضعف و قوت را شناخته‌ايم و اگر در اين بازي پيروز شويم و با توجه به 2 بازي خانگي بعد از آن شانسمان براي صعود به پلي‌آف بسيار بالا خواهد رفت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن