وعده سرپرست پاس به هواداران؛

هواداران منتظر عیدي پاس باشند

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani-abdolhamid.jpgدر آستانه ديدار حساس پاس و گهر زاگرس سرپرست تيم پاس اين بازي را فوق‌العاده حساس دانست و گفت: اگر گهر را ببريم 80 درصد راه را طي كرديم و به حضور در پلي‌آف اميدوار مي‌شويم.

به گزارش پایگاه خبری"همدان فوتبال"، عبدالحميد رمضاني افزود: تيم گهر جوان و با انگيزه است و تيم ما نيز علي‌رغم مشكلات آماده رويارويي با اين تيم است.

وي ادامه داد: نظرمحمدي و سيف‌پناهي محرومند و چند بازيكن مصدوم چون ميرشفيعيان، بلوري و عبادي را نيز داريم و دست ما در استفاده از بازيكنان بسته است. سرپرست پاس گفت: متأسفانه نادر احمدي نيز با بي‌انضباطي در تمرينات شركت نكرد كه به دنبال اين هستيم تا از وي به فدراسيون فوتبال شكايت كنيم.
وي افزود: با تمام اين مشكلات بازيكنان جانشين انگيزه بالايي دارند و جوابگوي نياز هستند. قائم مقام باشگاه تصريح كرد: با آمدن وينگو تيم متحول شده و شرايط خوبي بر تيم حاكم است در 5 بازي اخير تنها يك شكست داشتيم و اميدوارم كه در اين بازي پيروز شويم. وي ادامه داد: مسائل فني 25 درصد ماجراست و مسائل حمايتي از همه مهمتر است. مسئولان اگر به تيم علاقه‌مند هستند بايد پا پيش بگذارند و اين تيم را از نظر مالي و معنوي حمايت كنند و پاس در اين مرحله حساس بيش از هر زمان ديگر به حمايت نياز دارد. رمضاني افزود: اين حق تماشاگران و مردم خوب استان است كه خواهان صعود پاس باشند و براي رسيدن به هدف دوستداران این تیم به ميدان مي‌رويم در صدد هستيم تا در آستانه سال جديد عیدي خوبي به مردم همدان هديه كنيم من به اين بازي اميدوارم و قول مي‌دهم كه دست خالي برنمي‌گرديم.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن