مدافع آخر پاس:

تا شانس ليگ برتري شدن داريم، مي‌جنگيم

b_150_100_16777215_00_images_stories_hemat-abedinejad-1.jpg

ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور به روزهاي پاياني خود نزديك شده است .

به گزارش پایگاه خبری"همدان فوتبال"، هفته‌هاي پاياني با توجه به نزديكي تيم‌ها با حساسيت بيشتري دنبال مي‌شود كه در يكي از اين ديدارها تيم‌هاي پاس و گهر زاگرس كه از شانس‌هاي قرار گرفتن در رده دوم هستند به مصاف هم خواهند رفت .

همت عابدی نژاد مدافع پاسي‌ها از بازگشتش به تمرينات اين تيم خبر داد و گفت: بين من و كادر فني سوء تفاهماتي به وجود آمده بود كه شكر خدا حل شد و در تمرينات هفته اخير حضور داشتيم و به خوبي تمرين كردم و با برگشتم به تيم از نظر روحي نيز بسيار بهتر شده‌ام و اميدوارم كه بتوانم به تيمم كمك كنم. عابدي‌نژاد با بيان اينكه برد مقابل شيرين‌فراز بسيار اهميت داشت، بيان داشت: با پيروزي در بازي قبل به جمع مدعیان برگشتیم و شانس تيم با اين 3 امتياز براي قرار گرفتن در جايگاه دوم و رسيدن به پلي‌آف بسيار بهتر شد. وي افزود: فردا مقابل گهر زاگرس بازي سختي داريم و به هر صورتي شده بايد در اين بازي پيروز شويم و بازیکنان براي اين هدف هم‌قسم شده‌اند و در اين راه مسئولان بايد بيشتر از قبل بازیکنان را مورد حمايت قرار دهند.
همت عابدي‌نژاد اوضاع تيم را در حد مطلوبي دانست و تصريح كرد: مشكلي در حال حاضر وجود ندارد و از مديريت گرفته تا كادر فني و بازيكنان تمام حواسشان به اين بازي است و با صحبت‌هايي كه در جلسات و تمرينات انجام شده است اگر دچار اشتباهات خودمان نشويم مي‌توانيم اين بازي را نيز پيروز شويم.پ مدافع آخر پاسي‌ها خاطرنشان كرد: بازي‌هاي مهمي را پيش‌رو داريم و دامن زدن به حواشي در حال حاضر درست نيست و همه مسئولان و تماشاگران بايد تيم حمايت و كمك كنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن