سرمربي ذوب فلزات بهار:

برای صعود باید مشکلات مالی حل شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_zamiri.jpgذوب فلزات الوند بهار با قرار گرفتن در جايگاه دوم گروه ششم ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي كشور توانست به دور بعد اين رقابت‌ها صعود كند و خود را به عنوان يكي از كانديداهاي صعود به ليگ دسته دوم معرفي كند كه در اين بين علي ضميري سرمربي و مرد اول كادر فني اين تيم نقش مهمي داشت.
به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، سرمربي ذوب فلزات از شرايط تيم از ابتدا تا صعود به دور بعد، را اینگونه تشریح کرد.

علی ضمیری گفت: در ابتداي فصل بازيكنان بومي خوبي را جذب كرديم و تمرينات به خوبي پيش مي‌رفت كه چند بازي دوستانه انجام داديم اما قسط اول قرارداد بازيكنان با مشكل مواجه شد و به آنها پرداخت نشد كه اين امر باعث شد تمرينات به خوبي پيش نرود و فصل را بد شروع كرديم، اما بعد از آن اوضاع بهتر شد و با تزريق پول از سوي زارعي، مديرعامل باشگاه توانستيم قهرمان نيم‌فصل اول شويم.

ضميري بيان كرد: در ادامه باز هم مشكل ابتداي فصل رخ داد و اين بار با پرداخت نشدن قسط دوم باز هم بد کار کردیم و 4 باخت پشت سر هم را تجربه كرديم و چيزي نمانده بود كه دچار حاشيه شويم. البته اين شروع بد به دليل اين بود كه در نيم‌فصل تمرين نداشتيم ،در حالي كه تيم‌هاي ديگر اردوهاي مختلفي را سپري مي‌كردند تيم ما به دليل مشكلات مالي دو هفته تمرين نكرد و نتوانستيم اردويي بزنيم و يار بگيريم.
وي با بيان اينكه بازيكنان تمام تلاش خود را انجام داده‌اند، افزود: بعد از كسب چند باخت در جلسه‌اي كه با بازيكنان داشتيم آنها با چشم‌پوشي از پول خود، آمدند و تمرينات به خوبي دنبال شد كه ثمره اين همدلي بچه‌ها صعود به دور بعد بود.
علي ضميري با اشاره به اينكه تنها كسي كه به ما از نظر مالي كمك كرد افتخاري بود، تصريح كرد: سيدعبدي افتخاري، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان به همراه ديگر همكارانش كمك بسياري به تيم ما كردند و ديگران فقط نظاره‌گر بودند.
وي با بيان اينكه تمرينات را شروع كرده‌ايم، اظهار داشت: تيم‌هاي گروه ما در دور بعد قوي هستند و ما بايد تلاشمان را چند برابر كنيم و اگر بخواهيم مدعي صعود باشيم مشكلات بازیکنان بايد حل شود كه مديرعامل تيم قول داده است كه قسط سوم بچه‌ها را به همراه پاداش صعود قبل از عيد به تيم پرداخت كند كه اين مي‌تواند شرايط را بسيار بهتر كند. وي گفت: هيأت استان و ديگر مسئولان بايد به تيم‌هايي چون ما كه به صورت خصوصي مديريت مي‌شوند توجه بيشتري داشته باشند و اميدوارم با رفع مشكلات فني و حضور همه بچه‌ها بتوانيم از تيم‌هاي صعودكننده به ليگ دسته دوم باشيم و با تمام مشكلات نشان داده‌ايم كه از نظر فني مستحق اين امر هستيم.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن