كاپيتان پاس نوين:

فقط به ليگ دسته اول فكر مي‌كنيم

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_novin_1.jpgتيم فوتبال پاس نوين بازي زيبايي مقابل مهر كرج ارائه داد و موفق شد يك پيروزي شيرين به دست آورد و با كسب 3 امتياز فاصله خود را با صدرنشين كاهش دهد و با اميدواري بيشتر به بازي‌هاي آينده فكر كند.
به گزارش پایگاه خبری " همدان فوتبال "محسن خدابنده‌لو كاپيتان اين تيم در كسب اين پيروزي نقش پررنگي داشت و با پاس گل، تيم را از بحران نجات داد.

پس از پايان بازي بازيكنان پاس نوين از شادي در پوست خود نمي‌گنجيدند و در رختكن به ابراز احساسات پرداختند. كاپيتان اين تيم در خصوص اين پيروزي خوب گفت: بازي خوبي داشتیم و موفق شديم با غلبه بر اين تيم مدعي از بحران خارج شويم.
وي افزود: هدف ما صعود به ليگ دسته اول است و اين بازي نه تنها ما را مغرور نمي‌كند بلكه انگيزه بازيكنان براي پيروزي‌هاي آينده دوچندان شد.
محسن خدابنده‌لو ادامه داد: در نيمه اول تيم مهر بازي بهتري ارائه داد؛ به طوري كه احساس كرديم غلبه بر اين تيم سخت است اما با صحبت‌هاي مربيان بين دو تيم با شروع نيمه دوم نبض بازي را در دست گرفتيم و در همان دقايق نخست نيمه اول به گل رسيديم و خيلي زود بر توپ و زمين حاكم شديم.
وي گفت: اين پيروزي حلاوت خاصي داشت و پس از 7 بازي كه ناكام بوديم برد ارزشمندي به دست آورديم تا راهمان براي صعود هموار شود و انگيزه مضاعفي گرفتيم.
كاپيتان پاس نوين اظهار داشت: هدف ما بازيكنان و كادر فني صعود به ليگ دسته اول است و 6 بازي پيش‌رو داريم و هم‌قسم شديم تا از اين 6 بازي با دست پر از زمين خارج شويم. 9 ماه در تلاش هستيم و تمام توان خود را به كار خواهيم گرفت تا به ليگ دسته اول صعود كنيم.
وي كه نقش پررنگي در اين پيروزي داشت، گفت: ما يك تيم هستيم و تمام تيم زحمت كشيدند. در اين بازي دوبار موفق به عبور از مدافعان شدم و توپ را روي دروازه مهر ارسال كردم كه سعادتي و گلزاري قدر پاس مرا دانستند و آنها را به گل تبديل كردند. از اينكه در پيروزي هم‌تيمي‌هايم نقش داشتم خوشحالم. خدابنده‌لو در پايان با سپاس از مديريت باشگاه گفت: چند سالي است كه با تيم‌هاي مختلف در ليگ‌هاي كشوري حضور دارم اما امسال اولين سالي بود كه از نظر مالي و مديريت مشكلي نداشتيم و با حمايت خوب يدي تنها به بازي كردن فكر مي‌كنيم كه اميدوارم با صعود به ليگ دسته اول مزد زحمات آنها را بدهيم.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن