مهاجم تیم فوتبال پاس نوين:

بچه‌ها فعل خواستن را صرف كردند

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_novin_1.jpgپاس نوين با برد مقابل سايپا مهر كرج صدرنشين گروه موفق شد خود را به يك قدمي صدر برساند كه گل اول اين ديدار را داريوش سعادتي مهاجم تازه‌وارد پاسي‌ها به ثمر رساند و نقش ويژه‌اي در پيروزي تيمش داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی " همدان فوتبال "، مهاجم جديد پاس نوين در مورد بازي مقابل سايپا مهر كرج گفت: بازي خوبي انجام داديم و پيروز شديم با اين برد روحيه بچه‌ها دوباره برگشت و بچه‌ها پس از چند تساوي فعل خواستن را صرف كردند و مطمئنم با اين انگيزه‌ي كه كسب كرده‌ايم بازي‌هاي بعدي را نيز با پيروزي پشت سر خواهيم گذاشت.

داريوش سعادتي با بيان اينكه اميدوارم گل‌هاي بيشتري براي تيم به ثمر برسانم، اضافه كرد: كم‌كم به شرايط انس گرفته‌ام و اين گل، اولين گلي بود كه براي پاس نوين به ثمر رساندم و از اين بابت بسيار خوشحالم و تلاش مي‌كنم كه در بازي‌هاي آينده با گل‌هاي بيشتر سهم خوبي در موفقيت تيم داشته باشم.
وي اوضاع تيم را بسيار خوب دانست و اظهار داشت: بازیکنان از نظر فني سطح بالايي داشتند اما در بازي‌ها اخير كمي با ترس بازي مي‌كرديم و دچار بدشانسي شده بوديم. اين پيروزي دوباره اوضاع را عوض كرده و با پيروزي در دو بازي آينده به ياري خداوند به صدر جدول باز مي‌گرديم.
سعادتي در پايان افزود: يدي مدير عامل تيم فضای خوبي در باشگاه ايجاد كرده است و كادر فني نيز به بهترين شكل اوضاع را پیش می‌برد و اميدوارم كه در بازي‌هاي آينده با پيروزي بتوانیم جواب زحمات آنها را بدهيم و در نهايت به ليگ يك صعود كنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن