كاپيتان ذوب فلزات:

مي‌توانيم به ليگ دسته دو صعود كنيم

b_150_100_16777215_00_images_stories_zob_o_felezaat1.jpgتيم فوتبال ذوب فلزات الوند بهار نماينده استان در رقابت‌هاي ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي كشور با قرار گرفتن در رده دوم گروه خود توانست جواز حضور در دور بعد رقابت‌ها را كسب كند كه در اين ميان بازيكناني چون حميد سراجچي نقش مهمي در اين موفقيت داشت.
به گزارش پایگاه خبری " همدان فوتبال" ،كاپيتان ذوب فلزات با ابراز خوشحالي از صعود به دور بعد گفت: شرايط سختي داشتيم و به سختي به دور بعد صعود كرديم. از نظر مالي مشكلات بسياري گريبان تيم را گرفت و كادر فني را نيز تحت‌ شعاع خود قرار داده بود و اين طور نبود كه بچه‌ها كم كاري‌كنند، ما از نظر فني مشكلات كمتري داشتيم.

حميد سراجچي با بيان اينكه ذوب فلزات از تيم‌هاي خوب ليگ دسته سوم است، تصريح كرد: از نظر فني از تيم‌هاي خوب اين دور بوديم و بازيكنان نسبتا خوبي داشتيم و كادر فني نيز بسيار خوب بود، البته در چند پست مشكل داشتيم كه شرايط مالي به كادر فني اجازه نداد بازيكن جديدي در اين پست‌ها به تيم اضافه كنند.
وي در ادامه خواستار حمايت مسئولان از تیم ذوب فلزات بهار شد و اظهار داشت: ذوب فلزات يك تيم خصوصي است و زارعي مديرعامل اين تيم با توجه به علاقه‌اي كه به فوتبال دارد توانسته به شماری از جوانان استان كمك كند تا آنها در بخش ورزش فعاليت كنند و تا آنجا كه در توان داشت از نظر مالي ما را ساپورت كرد اما مسئولان استاني به ويژه استاندار و مديركل اداره ورزش و جوانان بايد به وي كمك كنند.
سراجچي در ادامه افزود: در دور بعد تيم‌هاي خوبي حضور دارند كه از نظر مالي و فني در سطح بالايي قرار دارند .ما توانايي صعود به ليگ دسته دوم را داريم بايد برنامه‌ريزي بهتري داشته باشيم و با جذب چند بازيكن به ويژه درخط دفاع آماده حضور در دور بعد شويم.
وي از مسئولان شهرستان بهار گلايه‌مند بود و اضافه كرد: يكي از ايرادهاي مهم اين بود كه ما يك بار هم مسئولان شهر بهار را در تمرينات و مسابقات خود در ورزشگاه نديديم، نه رئيس اداره ورزش و جوانان، نه فرماندار و نه شهردار هيچ كدام حتي يك ديدار نيز از تيم نداشتند و گويا اصلا نمي‌دانستند شهر بهار يك نماينده در ليگ دسته سوم كشور دارد.
كاپيتان ذوبي‌ها در پايان گفت: ما توانمندی حضور در ليگ دسته دوم را داريم و با تمام مشكلات تيم را به دور بعد برده‌ايم اما در اين دور همه به ويژه مسئولان بايد ما را كمك كنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن