رمضاني: كمالوند در پاس مي‌ماند

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani.jpgاين روزها شايعاتي مبني بر احتمال جدايي كمالوند از پاس شنيده مي‌شود و گويا استيل‌آذين سخت به دنبال جلب رضايت وي مي‌باشد.

به گزارش "همدان فوتبال"، سرپرست تيم فوتبال پاس با تأييد اين شايعات گفت: هدايتي مالك باشگاه استيل‌آذين با صوفي تماس گرفته و خواهان كمالوند شده است.

 

 

عبدالحميد رمضاني افزود: علي‌رغم اين درخواست كمالوند با پاس قرارداد دارد و پاس را ترك نخواهد كرد.
وي ادامه داد: فراز كمالوند از سوي هيأت مديره انتخاب شده است و نسبت به اين تيم تعهد دارد و نيم‌فصل دوم را نيز با پاس ادامه خواهد داد.

رمضاني تصريح كرد: هيچ مذاكره‌اي انجام نشده و كمالوند با قدرت به كار خود ادامه مي‌دهد؛ زيرا به آن ايمان دارد. سرپرست تيم در خصوص جدا شده‌ها و بازيكنان جديد پاس گفت: قبل يا بعد از بازي با نيروي زميني كميته فني تشكيل جلسه خواهد داد و آنگاه بازيكنان جدا شده و جديد مشخص خواهند شد.

رمضاني با عادي فرض كردن جابجايي‌ها گفت: خود من از دو تيم ليگ برتري و دسته اولي براي مديرعاملي پيشنهاد دارم اما در همدان مانده‌ام تا كاره نيمه‌كاره را به اتمام برسانم و با ياري خدا و حمايت هواداران دوباره پاس را به ليگ برتر برگردانيم.

وي در خصوص جذب بازيكن خارجي يادآور شد: مشكلات مالي در جذب بازيكن خارجي نقش ندارد بلكه تطبيق بازيكن خارجي با اين فرصت كم و شرایط آب و هویی و تيم پاس سخت است به همين دلیل سعي داريم از بازيكنان داخلي استفاده كنيم.

رمضاني ابراز اميدواري كرد كه پاس با كسب نتايج لازم در دو بازي باقي‌مانده تا نيم‌فصل بتواند جايگاه خود را به صدر جدول نزديك كند تا در دور برگشت با خيالي راحت به مصاف حريفان برود.

رمضانی یادآور شد: در روزهای گذشته و بعد از بازی با کاوه تهران، بازیکنان با انگیزه و مصمم شده‌اند تا از این پس عقب افتادگی‌ها را جبران کنند.

وی درباره بازی با کاوه تهران تصریح کرد: قبل از بازی نیز به بچه‌ها تذکر داده بودیم که فریب جایگاه این تیم را نخورند؛ چراکه با آمدن نامجو مطلق به این تیم، بازیکنان کاوه بسیار با انگیزه و منظم بازی‌ها را دنبال کرده و به دنبال این هستند تا خود را از انتهای جدول جدا کنند.

رمضانی اضافه کرد: به دلیل وصول نشدن مطالبات بازیکنان از فصل گذشته، برخی بازیکنان دست به تحريم تمرين زدند، اما با آنان صحبت کردیم و راضی شدند تا به تمرینات بازگردند.

وی اظهار کرد: نادر احمدی هنوز به تمرینات بازنگشته و امیدواریم با بازگشت به تمرینات، نگذارد تیم بیش از این به حاشیه کشیده شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن