وحيد علي‌آبادي: دوست دارم براي شهر همدان و پاس بازي كنم

b_150_100_16777215_00_images_stories_admin_aliabadi20vahid.jpgوحيد علي‌آبادي تنها بازيكن توليدي پاس مي‌باشد كه با اين تيم به فوتبال ليگ برتر معرفي شد و خيلي زود پله‌هاي ترقي را پيمود.

به گزارش "همدان فوتبال"، علي‌آبادي دستاورد انتقال پاس به همدان بود و توجه ويژه كادر فني و مديريت پاس در سال‌هاي انتقال باعث پيدا شدن استعدادهايي چون علي‌آبادي شد.

س از سقوط پاس به ليگ دسته اول مسائلي پيش آمد كه علي‌آبادي از پاس جدا شود. اتفاقات اوايل فصل و شيطنت برخي از دوستان، هافبك دفاعي همداني را از پاس دور كردند و وي به تيم مس سرچشمه پيوست. 

علي‌آبادي در مس سرچشمه بازي‌هاي قابل قبولي ارائه داد و حتي 3 بار نيز گلزني كرد اما در پايان فصل اصغر شرفي مربي اين تيم، وي را در ليست مازاد و فروش خود گذاشت كه تعجب اهالي فوتبال را به همراه داشت. اين روزها شنيده مي‌شود كه پاس تمايل به جذب علي‌آبادي دارد و براي وي پيغام هم ارسال شده براي آگاهي از كم و كيف اين اخبار، گفتگويي با وحيد علي‌آبادي انجام داديم كه با هم مي‌خوانيم.

*بازي در سرچشمه چطور بود؟

تجربه خوبي بود، آشنايي با فرهنگ ساير شهرستان‌ها و اقامت در بيرون از زادگاه و دوري از خانواده تجربه جديدي بود.

*چرا در ليست فروش شرفي قرار گرفتي؟

وقتي اين ليست را ديدم تعجب كردم. كادر فني از عملكرد من رضايت داشت. 3 گل زدم و 7 امتياز براي مس سرچشمه كسب كردم و دو پاس گل نيز داشتم از نظر خودم عملكرد خوبي داشتم و نمي‌دانم چگونه در ليست فروش قرار گرفتم.

*حال جدايي‌ات قطعي شده است؟

هنوز تسويه نكردم. باشگاه نمي‌خواهد تسويه بدهد و با امروز و فردا كردن قصد دارند نظر كادر فني را تغییر دهند اما در چند روز آينده تكليفم روشن مي‌شود.

*آيا از باشگاه‌هاي ديگر پيشنهاد داريد؟

چند باشگاه ليگ برتري خواهان من شدند. شهرداري تبريز، شاهين بوشهر و صبا از جمله تيم‌هاي ليگ برتري هستند كه پيشنهاد دادند همچنين تيم دسته‌اولي پيكان نيز خواهان من شده است.

*گويا پاس نيز خواهان شماست؟ آيا به پاس برمي‌گرديد؟

علي‌رغم نامهرباني‌هاي اول فصل كه پاسي‌ها سخت مرا آزردند و براي گرفتن رضايت‌نامه 50 ميليون دادم؛ در حالي كه از ديگر بازيكنان جدا شده چنين مبلغي دريافت نكردند اما اگر تسويه كنم در ميان تيم‌هاي ليگ يكي گزينه اولم پاس خواهد بود.

*شما با پاس به فوتبال معرفي شديد و تا حدودي مديون اين تيم هستيد. خود شما چه نظري داريد؟

چون شهر و زادگاهم است دوست دارم در همدان و پاس فوتبال بازي كنم و اولويت اولم پاس است. در چند روز آينده تسويه‌حساب خواهم گرفت آنگاه با پاسي‌ها مذاكره مي‌كنم.

*مس سرچشمه يكي از كانديداهاي سقوط است، نظر شما چيست؟

تيم مس دير بسته شد و نتوانست بازيكنان خوبي جذب كند. جواني و كم‌تجربه بودن نيز مزيد بر علت شد تا نتوانيم نتايج لازم را بگيريم.

فوتبال قابل پيش‌بيني نيست اما با توجه به شرايط جدول يكي از نامزدهاي سقوط هستيم كه اميدوارم این تیم در نيم‌فصل دوم امتيازات لازم را بگيرد و در ليگ برتر بماند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن