صوفي: مشكل پاس روحي رواني است

b_150_100_16777215_00_images_stories_sofi.jpgسرپرست موقت باشگاه پاس همدان عمده مشكلات پاس را روحي رواني مي‌داند و اعتقاد دارد كه اين تيم را بايد از نظر روحي رواني تقويت كرد.

 

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، عباس صوفي به "همدان‌پيام" گفت: در مدتي كه به تيم بازگشتم متوجه شدم كه اين تيم مشكل فني ندارد بلكه مشکل آن روحي رواني است كه مانع از كاميابي پاس مي‌شود. 

 

وي افزود: در تلاش هستيم تا اين مشكل را حل كرده و تيم را به شرايط مسابقه برسانيم.وي افزود: در تلاش هستيم تا اين مشكل را حل كرده و تيم را به شرايط مسابقه برسانيم.

 

صوفي كادر فني تيم را از بهترين كادرهاي ليگ يك دانست و گفت: اين تيم مشكل فني ندارد و دو شكست در نيم‌فصل نمي‌تواند دليل ضعيف بودن كادر يا بازيكنان باشد. در نيم‌فصل عملكرد كادر فني و بازيكنان را تجزیه و تحليل مي‌كنيم. آنگاه براي تقويت تيم اقدام خواهيم كرد.

وي در خصوص شايعه جدايي كمالوند از پاس گفت: هدايتي مالك استيل‌آذين به طور رسمي خواهان كمالوند شده است اما پاسخي نداديم بايد هيأت مديره درباره كمالوند تصميم بگيرد و پس از نيم‌فصل اعلام خواهد شد.

كمالوند همچنان تيم را تمرين مي‌دهد و با توجه به داشتن قرارداد به فعاليت در پاس ادامه خواهد داد مگر آنكه هيأت مديره رفتن وي را صلاح بداند.

صوفي با اشاره به مشكلات مالي گفت: متأسفانه اين مشكلات از فصول قبل به تيم منتقل شده و اكثر طلبكاران به زمان اوليايي و ملاحي مربوط مي‌شود اما براي آنكه با كسر امتياز روبرو نشويم با چند نفر از آنها تسويه كرديم و با مابقي نيز در روزهاي آينده تسويه خواهيم كرد.

وي ادامه داد: اينگونه حواشي به تيم ضربه مي‌زند.

سرپرست موقت پاس عمده مشكلات پاس را مديريتي، حمايتي و فني دانست و گفت: در بعد مديريتي تلاش مي‌شود تا اين مشكل حل شود و كادر فني نيز مشكل فني را برطرف خواهد زد اما مشكل حمايتي به هواداران بازمي‌گردد كه بايد با حمايت از پاس اين تيم را در رسيدن به رده‌هاي بالا و گرفتن نتايج قابل قبول حمايت كنند. تدابيري انديشيده‌ايم تا تماشاگران بيشتري از بازي‌هاي خانگي پاس استقبال كنند.

وي در پاسخ به تعلل هيأت مديره در انتخاب مديرعامل گفت: هيأت مديره در تلاش است در آرامش مطلق دست به اين كار بزند و به محض كم شدن حاشيه‌ها مديرعامل جديد پاس معرفي خواهد شد. عباس صوفي افزود: نظر هيأت مديره نيروي بومي است تا سكان رهبري پاس را در دست بگيرد.

وي اظهار داشت: در نيم‌فصل عملكرد بازيكنان بررسي خواهد شد و كادر فني نسبت به تقويت تيم برنامه‌هاي خود را ارائه خواهد داد كه اميدوارم با حمايت هواداران و بازي خوب بازيكنان در نيم‌فصل دوم به جايگاه واقعي خود برسيم، همه براي صعود تلاش مي‌كنيم اما فوتبال غيرقابل پيش‌بيني است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن