رمضانی: تغيير نام پاس کذب است/ مشهد هم به دنبال خريد امتياز مس سرچشمه است

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani-abdolhamid.jpgسرپرست باشگاه پاس همدان گفت: پاس تيم ريشه داري است و مطمئن باشيد که با نام قبلي خود به ميادين خواهد رفت. اتفاقي نيفتاده است که نام پاس را تغيير دهيم.

عبدالحميد رمضاني، درباره حضور پاس در ليگ برتر افزود: داستان ليگ برتري شدن اين تيم بيش از ليگ يک جدي گرفته شده و حتي کرماني ها هم اين موضوع را جدي گرفته اند. فدراسيون فوتبال هم خواهان حضور پاس در ليگ برتر است اما، همه اين خواستن و نخواستن ها بستگي به تصميم هيات مديره کارخانجات مس ايران دارد.

سرپرست پاس، مشهد را رقيب همداني ها دانست و عنوان کرد: مشهدي ها هم خواهان خريد امتياز مس سرچشمه هستند اما، پيشنهاد ما جدي تر است.

وي درباره بازيکنان نيز اضافه کرد: تمامي بازيکنان تيم فوتبال پاس از هفته گذشته همدان را ترک کرده و به شهرهاي خود بازگشتند. تمرين تيم تعطيل شده و تا تصميم نهايي مديران باشگاه مبني بر انتخاب کادر فني جديد هيچ خبري نيست.

رمضاني درياره شکايت هايي که اخيرا از او شده اظهار داشت: ستاد منشور اخلاقي ليگ برتر در خصوص صحبت هايي که در مورد تباني انجام داده بودم، فقط از من توضيحاتي را خواسته بود.

وي درباره مصدوميت فرهاد خيرخواه نيز گفت: اين مهاجم تيم فوتبال پاس همدان که در آخرين ديدار در ليگ برتر مقابل استقلال تهران به دليل آسيب ديدگي ناچار شد از دقيقه 13 بازي را ترک کند، با پارگي رباط صليبي مواجه شده است. بازيکنان ما بدشانس هستند. خيرخواه بعد از امير محبي دومين بازيکن تيم فوتبال پاس همدان است که طي چند هفته آخر بازيهاي ليگ برتر از ناحيه رباط صليبي دچار آسيب ديدگي شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن