بوجاریان: همدان بزودي يکي از قطبهاي فوتبال ايران مي‌شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_bujari.jpgدبير هيئت فوتبال استان همدان گفت: همدان با اجراي طرح آسيا ويژِن مي تواند در آينده به يک قطب بزرگ فوتبال در کشور و حتي آسيا تبديل شود.

مهدي بوجاريان افزود: استان همدان در چهار سال گذشته توانسته با اجراي طرح آسيا ويژن پيشرفت هاي قابل ملاحظه اي داشته باشد.

 

وي ادامه داد: اين طرح، چشم انداز آينده فوتبال آسيا را تدوين مي کند، زيرا فوتبال آسيا مانند طلاي زير خاک است و فقط بايد آن را کشف کنيد.

بوجاريان تصريح کرد: استان همدان با اجراي دقيق طرح آسيا ويژن توانسته است به يکي از مراکز مهم اجراي طرح ويژن در کل قاره تبديل شود که در اين راه نبايد از همکاري عباس صوفي چشم پوشي کرد. 

دبير هيئت فوتبال همدان با اشاره به فوايد اين طرح اظهارکرد: استان همدان در گذشته از نظر فني حرفي براي گفتن نداشت، اما با اجراي اين طرح و برنامه ريزي هاي انجام شده و تخصصي کردن فوتبال به توانمنديهاي زيادي رسيده است. 

وي اضافه کرد: فدارسيون فوتبال، همدان را به عنوان استان معين اجراي طرح ويژن معرفي کرده تا براي ديگر استانهاي اجرا کننده اين طرح الگو باشد.

بوجاريان ادامه داد: يکي از اهداف ويژن توسعه فوتبال پايه است و همين امر باعث شده تا استان همدان به عنوان پايلوت استعداديابي منطقه 5 (غرب کشور) معرفي شود تا کليه برنامه ريزيهاي فوتبال پايه غرب کشور در استان همدان و توسط همکاران ما در هيات فوتبال انجام شود. 

مدير اجرايي استعداديابي منطقه 5 کشور با تاکيد بر توسعه فوتبال پايه گفت: توسعه فوتبال پايه ضامن شکوفايي فرداي فوتبال ايران است از همين رو بايد با برنامه ريزي دقيق و هدفمند براي توسعه نسل آينده فوتبال تلاش کنيم.

وي در پايان خاطر نشان کرد: حال که همدان از سوي دبيرکل کنفدراسيون فوتبال آسيا به عنوان شهر فوتبال معرفي شده است بايد تلاشي مضاعف داشته باشيم تا سريع بتوانيم فوتبال را در اين استان نهادينه کنيم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن