مدیرعامل شهرداری همدان: برد گچساران دلسچب بود/ انتظار حمایت داریم

b_150_100_16777215_00_images_0xd9de081d011b2e28_0.jpgمدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با ابراز رضایت از نتیجه کسب شده تیمش در بازی دیروز گفت: برای بهبودی شرایط تیم قبل از پایان سال جاری به پیروزی نیاز داشتیم و برد نفت و گاز گچساران دلچسب بود.

به گزارش "همدان فوتبال"، امیرحسین اسکندریان افزود: روز گذشته با یکی از تیم های مدعی لیگ دو بازی کردیم و از تلاش اعضای تیم در کسب این پیروزی قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: راه سختی در پیش داریم و هیچ یک از بازی های ما راحت نیست. اگر بتوانیم روند دور مقدماتی را در پیش بگیریم رسیدن به لیگ دسته یک دور از دسترس نیست، منتهی نیاز به حمایت مسئولان داریم.

وی افزود: نباید صرفا توقع داشت شورا و شهرداری تیم را مورد حمایت قرار بدهند و انتظار می رود مسئولان اجرایی استان نیز حمایت لازم را داشته باشند چرا که این تیم متعلق به همه مجموعه همدان است و خارج از این نیست.

اسکندریان اظهار کرد: تیم شهرداری سرشار از استعدادهای فوتبال است و با تیمی بومی روانه مسابقات شده ایم. پس از یک فصل موفق در لیگ سه و صعود زودهنگام به لیگ دو، توانمندی اعضای تیم اثبات شد. امسال هم در دور مقدماتی به دیدگاه کارشناسان اهل فن پدیده رقابت ها بودیم. اما اکنون شرایط برای رقابت با تیم های مقابل سخت تر است و اگر حمایت سایر مسئولان نباشد، نمی توان به صعود راحت امیدوار بود.

وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان و شهردار در کنار تدابیر و تصمیم گیری های لازم از سوی اعضای هیات مدیره در حمایت از تیم شهرداری گفت: تمامی تیم های حاضر در این رقابت ها متول و از شرایط مالی بسیار خوبی برخوردار هستند. به هر حال تیم ما نیز توقع حمایت بیشتر را دارد و امروزه تیمداری با وجود هزینه های بالا، نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه سال خوبی را سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان سپری کرد، گفت: در تمامی عرصه ها از جمله محلات، همگانی و قهرمانی در کنار ورزش کارمندان برنامه های متنوعی برگزار کردیم و افتخارات ارزنده ای نیز نصیب سازمان شد.

اسکندریان خاطرنشان کرد: مجموعه کوچک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با بودجه محدود توانسته صدها برنامه متنوع ورزشی را اجرایی کند. عهده دار بودن ورزش محلات با بیش از شش هزار ورزشکار، تیم های مختلف کشوری و حمایت از قهرمانان ورزشی در میادین ملی و بین المللی در کنار برگزاری المپیادهای ورزشی کارکنان و مدیران شهرداری، کار بزرگی بود که با تلاش و همت کارمندان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با حمایت اعضای شورای شهر و شهردار میسر شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن