مدافع شهرداری: سرباز تیم شهرداری و خادم کوچک فوتبال همدانم

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-03-15_01-20-46.jpgحامد بختیاری مدافع بلند قامت شهرداری همدان بدون تردید یکی از مهره های آینده دار فوتبال ایران به شمار می رود.

به گزارش همدان فوتبال، این بازیکن به عقیده بسیاری از کارشناسان فوتبالی از توان و استعداد بالقوه ای برخوردار است و اگر بتواند با برنامه ریزی اصولی در تمرینات و مسابقات حضور یابد، قطعا یکی از پدیده های فوتبال ایران خواهد بود.

سال ها تجربه حضور در تیم های مختلف سطح بالای کشور از وی در عین جوانی، مدافعی باتجربه ساخته است.

مدافع تیم شهرداری همدان از اینکه به دلیل محرومیت نتوانست مقابل شهرداری تبریز به میدان برود، بسیار ناراحت است و قطعا حضور وی می توانست بسیار مثمرثمر باشد.

 دقیقا پس از باخت شهرداری همدان برابر همتای تبریزی بود که حامد بختیاری در جایگاه VIP   بر سر درگیری لفظی با یکی از داوران بومی همدان اسیر حواشی شد.

درگیری هر 2 نمی توانست مقصر را یکطرفه کند بلکه هر دو طرف در نوع کلام خود قصور داشته اند.

با این حال جنگ و جدل هر دو بر حواشی آنها دامن زد تا اینکه حرف و حدیث هایی نیز شنیده شود. از این جهت حامد بختیاری پیش قدم شد و ضمن عذرخواهی از طرف مقابل، عنوان کرد که به هیچ عنوان به مردم همدان توهین نکرده است.

بختیاری با تاکید بر اینکه نباید به این اتفاق کوچک دامن زده شود، گفت: من همواره از حضور در همدان افتخار می کنم و خود را شهروند همدانی می دانم. اینجا مردمان فرهنگ دوست و میهمانوازی دارد. در مورد اتفاق پیش آمده هم می گویم که اولا اطلاع نداشتم که وی داور است و هرگز دوست نداشته و ندارم باردیگر شاهد چنین صحنه ای باشم که خدایی ناکرده به کسی بی احترامی شود.

وی افزود: برای من پاس و شهرداری بسیار مهم هستند چرا که در شهر همدان زندگی می کنم به خصوص اینکه در تیم شهرداری و زیر نظر مربی موفقی همچون هادی گل محمدی توپ می زنم. من اصلا دوست ندارم هیچ یک از همدانی ها به ویژه هوادارن از من دلخور باشند و از همه بابت این اتفاق عذرخواهی می کنم. من همیشه خود را سرباز تیم شهرداری و خادم کوچک در فوتبال همدان می دانم و امیدوارم با دعا خیر مردم عزیز همدان به لیگ یک صعود کنیم چرا که هدف اصلی اعضای تیم صعود است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن