حال ناخوشایند فوتبال همدان

b_150_100_16777215_00_images_2560937_9379.jpgرئیس هیات فوتبال همدان، حال و روز این رشته ورزشی در استان را ناخوشایند می داند.

رئیس هیات فوتبال همدان با اشاره به اینکه ضریب نفوذ فوتبال در خانواده ها نسبت به سایر رشته ها بیشتر است گفت: در تمام خانواده ها یا فوتبالیست وجود دارد و یا اینکه فوتبال دوست هستند و به همین دلیل است که مدارس فوتبال ما رشد خوبی داشته اند و توانسته اند رسالت خود را انجام دهند .

به گزارش همدان فوتبال،عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهار داشت : در هیات فوتبال استان همدان بهر زحمت های زیاد ی تا کنون کشیده شده است اما به قولی می توان گفت حال فوتبال همدان خوب نیست و نیاز به برنامه ریزی و کار منسجم دارد .

وی ادامه داد: در حوزه فوتبال باید در حوزه ه های  مختلف و رده های گوناگون بیشتر فعالیت داشته باشیم و برای  اینکه در کشور ویترین داشته باشیم حتما در لیگ برتر نماینده داشته باشیم .

صوفی با اشاره به نقش رده های پایه عنوان داشت : برنامه ریزی روی رده های پایه بسیار ارزشمند است و در رده های پایه امید نونهالان بزرگسالان جوانان و فوتبال بانوان و فوتبال ساحلی فعالیت های منسجم داشته باشیم .

رئیس هیات فوتبال استان همدان بیان کرد: در مسابقات لیگ و شهرستانها و استان و آموزش داوران و استعدادیابی و آموزش مربیان باعث گستردگی حوزه می شود و فوتبال چون مخاطبان زیادی دارد می تواند جذب بیشتری از جوانان را به دنبال داشته باشد .

** فوتبال بالای 90درصد ضریب نفوذ در خانواده ها دارد

صوفی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ فوتبال در خانواده ها نسبت به سایر رشته ها بیشتر است افزود: در تمام خانواده ها یا فوتبالیست وجود دارد و یا اینکه فوتبال دوست هستند و به همین دلیل است که مدارس فوتبال ما رشد خوبی داشته اند و توانسته اند رسالت خود را انجام دهند .

وی توانمند سازی باشگاههها را اولویت اول دانست و گفت: اکثر باشگاههای ما مشکل اقتصادی دارند چون بنگاه ها و به طور کل جامعه اقتصادی خوب حمایت نمی کند .

صوفی با اشاره به سیاست های مجموعه اظهارداشت : خوشبختانه تا به حال حمایت های خوب استاندار همدان از مجموعه ورزش بسیار خوب بوده است و در صصد هستیم که نمایندگان استان نیز پای کار بیایند و به خصوص در مورد تیم پاس همدان که در حقیقت ویترین ورزش استان است و مثل موتور لوگوموتیو بدنه ورزش را با خود می کشد .

وی با اشاره به حنایت های بی دریغ استاندار از تیم پاس گفت: در حوزه پاس استاندار همدان حمایت های جدی و خوبی داشته اند اما باید قبول کنیم که این تیم از روز اول ساختارش خوب طراحی نشده است و این مشکل از اول وجود داشته است بنابراین اول حرکت ترمیم ساختار پاس است .

صوفی مشکل اقتصادی پاس را سد بزرگی دانست و افزود: باید از وابستگی اقتصادی پاس کاسته شود تا بتواند روی پای خود بایستد و این کاری زمان بر است اما شدنی است .

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن