قدردانی رئیس هیات فوتبال همدان از تاج و مدیرعامل پاس

رئیس هیات فوتبال همدان از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس در تلاش برای حل کسر امتیاز این تیم قدردانی کرد. b_150_100_16777215_00_images_2560937_9379.jpg

به گزارش "همدان فوتبال"، عباس صوفی افزود: مدیرعامل باشگاه تلاش خود را برای جلوگیری از کسر 6 امتیاز کرد و حتی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز ضمن تایید تخلف بازیکن برزیلی، رایزنی هایی را با جانی اینفانتینو رئیس فیفا انجام داد اما متاسفانه اشتباهاتی که فصل قبل صورت گرفته بود،باعث شد تا فیفا برمبنای سال قبل رای بدهد.

وی اضافه کرد: وقتی این بازیکن متخلف است نباید با او توافق یا پرداختی صورت می گرفت که البته فصل قبل این اشتباهات انجام شد و امسال که پاس نتایج خوبی کسب کرد و راهی مرحله نهایی لیگ 2 شده بود، گریبانگر این اشتباه شد.

صوفی با اشاره به اینکه پاس امسال تاوان اشتباهات فصل قبل را داد، گفت: رای فیفا قطعی است و نمی توان کاری از پیش برد اما باید از هم اکنون به دنبال نتیجه رساندن پرونده بود تا مبادا در ماه های آتی منجر به ضرر رساندن دوباره به پاس شود.

وی مدیریت باشگاه پاس در فصل جاری را موفق دانست و افزود: امسال یکی از بهترین فصول پاس بود و هواداران نیز باردیگر وفاداری خود را به این تیم ثابت کردند.

رئیس جدید هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: این اتحاد و همدلی باید برای فصل آینده نیز با تلاش و موفقیت بیشتر همراه باشد تا بتوانیم پاس را بازهم با کمک یکدیگر به رده های بالاتر رساند.

وی پیرامون دور جدید ریاست هیات فوتبال همدان گفت: قطعا تغییراتی را در برنامه داریم اما با گذر زمان نسبت به تغییرات که در راستای بهبودی اوضاع فوتبال همدان است، اقدام می کنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن