اقدام عوامل انتظامی در قبال عوامل سردار بوکان قانونی بود

b_150_100_16777215_00_images_IMG_6170.JPGرئیس هیات فوتبال استان همدان گفت: اقدام عوامل انتظامی این استان در مقابله با رفتار ناشایست عوامل و تماشاگران تیم سردار بوکان در بازی برابر پاس قانونی بود.

به گزارش "همدان فوتبال"، سید محمد عیوقیان در پی انتشار فیلمی کوتاه از داخل رختکن بازیکنان تیم سردار بوکان در فضای مجازی افزود: پس از پایان این بازی برخی هواداران کم سن و سال پاس برای تشویق و قدردانی از تیم خود از قسمت مقابل جایگاه وارد زمین شدند و در این موقع برخی هواداران خشمگین بوکانی که در پشت نیمکت تیم خود بودند نیز قصد ورود به زمین را داشتند که عوامل انتظامی مانع شدند.

وی اضافه کرد: آنها در طول بازی چند بار اقدام به انفجار ترقه کردند که صدای هولناکی داشت و چند بار نیز با گلوله های یخ زده برف نیز عوامل انتظامی را هدف قرار دادند.

وی بیان کرد: پس از بازی نیز یکی از عوامل انتظامی از پرتاب گلوله یخی توسط تماشاگران بوکانی دچار جراحت شد و این مساله منجر به اقدام قانونی ماموران انتظامی برای دفاع از خود شد.

عیوقیان تصاویر منتشره مبنی بر گاز اشک آور در رختکن تیم سردار بوکان را طبیعی ندانست و گفت: نمی شود به این تصاویر منتشر شده اکتفا کرد.

وی افزود: حتی یکی دیگر از ماموران انتظامی نیز به دلیل پرتاب شی از سوی یکی از تماشاگران مضروب شد و طبیعی است که عوامل انتظامی برای ایجاد نظم اقدام قانونی صورت دهند.

وی خاطرنشان کرد: دبیر هیات فوتبال شهر بوکان نیز ادعای شکسته شدن شیشه اتوبوس های حامل تماشاگران تیمش را داشت که با مراجعه به محل پارک این خودروها در حاشیه ورزشگاه، خلاف ادعای وی مشاهده شد.

وی درگیری داخل زمین را بین یکی از عوامل تیم پاس و یکی از اعضای کادر فنی و سنگربان سردار بوکان عنوان کرد و گفت: ناظر بازی بر صحنه تسلط داشت و اتفاق های ناشی از این درگیری را مستند کرده است.

مدیرعامل باشگاه پاس نیز با اشاره به اینکه پس از پایان بازی مدیرعامل سردار بوکان با رفتار نادرست قصد تشویش و حساس کردن تماشاگران تیمش برای ایجاد حاشیه و درگیری را داشت، گفت: مدیرعامل این باشگاه از برد تیم ما دلخور و عصبانی بود.

محمدتقی رحیمی افزود: طبیعی بود که تیم ما به پیروزی مقتدرانه دست یافت و آنها نیز از صعود نکردن به دور دوم دلخور بودند.

وی درباره انتقال تماشاگر بوکانی به مرکز درمانی گفت: این تماشاگر تعادل و حالت عادی نداشت و براین اساس روانه مرکز درمانی شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن