مدیرعامل شهرداری:

نیاز به حمایت همه جانبه داریم/ برد ارزشمندی بود

b_150_100_16777215_00_images_0xd9de081d011b2e28_0.jpgمدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با قدردانی از تلاش کادر فنی و بازیکنان تیمش بابت برد ارزشمند امروز برابر اروند خرمشهر گفت: برد شیرین و دلچسبی بود چرا که علاوه بر نبرد در برابر تیم اروند خرمشهر، بازی در هوای گرم آبادان و شرجی که میزبان امروز بازی بود نیز طاقت فرسا بود.

به گزارش "همدان فوتبال"، امیرحسین اسکندریان اضافه کرد: البته راه سختی در پیش داریم چرا که همه تیم های گروه یک مدعی صعود هستند.

وی اظهار کرد: غفلت در هر بازی چه بسا به ضرر تیم ما باشد و برهمین اساس کادر فنی با دقت بیشتر نسبت به برنامه تاکتیکی تیم و پوشش نقاط ضعف و تقویت آن تلاش می کند. خوشحالم که با نفرات بومی توانسته ایم تا به اینجا نتایج درخشانی کسب کنیم و انتظار داریم همین روند ادامه یابد ضمن اینکه ما نیز حمایت لازم را داریم هر چند توقع داریم مسئولان ارشد استان نیز تیم را مورد حمایت مادی و معنوی قرار دهند چرا که شهرداری نماینده فوتبال همدان است و آبروی این شهر محسوب می شود.

اسکندریان افزود: راه برای صعود سخت و دشوار است و تیمی که تمامی ابزار را در اختیار داشته باشد می تواند به این هدف برسد. حمایت همه جانبه یکی از ابزارهای مهم و مورد نیاز هر تیمی است. انتظار می رود سایر مسئولان اجرایی استان به کمک تیم بیایند.

وی بیان کرد: ما تیمی متحد، همدل و متعصب داریم که توان صعود را دارد منتهی آنها نیز توقع حمایت همه جانبه دارند. از تماشاگران فوتبالدوست گرفته تا سایر مسئولان اعم از استاندار ورزش دوست همدان توقع حمایت وجود دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: تا به اینجا انتظارات برآورده شده و از عملکرد کادر فنی و بازیکنان رضایت داریم. تیم ما از سال گذشته تاکنون بهترین نتایج را رقم زده و این موفقیت مرهون حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و اعضای هیات مدیره سازمان بوده است ضمن اینکه تلاش وافر کادر فنی و بازیکنان نیز ستودنی و قابل تقدیر می باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن