با حضور پرشور هوادارن همدانی؛

جمعه ورزشگاه قدس به جهنم تبدیل می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_havadar-2.jpgهفته بیست و پنجم لیگ دسته اول گروه "ب" پاس باید در آخرین بازی خانگی به مصاف کاوه تهران برود.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، این بازی برای پاس سراسر سرنوشت است و می‌توان نام این بازی را برای پاس بازی سرنوشت گذاشت.

هواداران باید برای این پاس سنگ تمام بگذارند و مانند آن روزهایی که در لیگ برتر بودیم و جای سوزن انداختن در ورزشگاه قدس نبود ورزشگاه را پر کنند. هواداران باور کنند که سرنوشت پاس به این بازی گره خورده است و پاس در صورت باخت و حتی تساوی دیگر امیدی برای رسیدن به پلی آف نخواهد داشت.

این بازی برای پاس بسیار حیاتی و حساس است در نقطه مقابل کاوه هم چیزی برای از دست دادن ندارد و به احتمال فراوان با باخت در این دیدار سقوط خواهد کرد به همین علت احتمال انتهاری بازی کردن این تیم وجود دارد.

تنها امتیاز پاس برای این بازی میزبانی آنها است هواداران میتوانند در این بازی یار دوازدهم پاس باشند و استادیوم قدس را برای کاوه تهران تبدیل به جهنمی سخت کنند که کاوه جرات نکند به طرف دروازه پاس بیاید جمعه روز حمایت است در این هواداران بهانه ای برای نیامدن ندارند جمعه روز تعطیل است همه باید به ورزشگاه بیایند و کار پاس برای این پیروزی راحت تر کنند.

بازیکنان هم نباید بهانه ای برای کم کاری داشته باشند و باید سر خود را جلوی توپ بگذارند و با غیرت و تعصب روز خوبی را برای خود و هواداران رقم بزنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن