در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور گروه (ب)؛

سرنوشت 9 تیم در دست آلمینیوم هرمزگان

b_150_100_16777215_00_images_stories_lig1.jpgدر هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور گروه "ب" سرنوشت 9 تیم به صورت مستقیم و غیر مستقیم در دست آلمینیوم هرمزگان است.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"؛ در گروه "ب" آلومینیوم که هفته پیش صعودش به لیگ برتر را قطعی کرد، میهمان ماشین سازی تبریز تیم دوم این گروه است. گرچه این بازی برابر شاگردان میثاقیان تشریفاتی است اما 8 تیم دیگر که شانس حضور در دیدار پلی‌آف را دارند، امیدوار Coinstar fees هستند که ماشین سازی در این مسابقه امتیاز از دست بدهد. گرچه خود ماشین سازی هم دیگر تیمی که شانس صعودش در دستان هرمزگانی‌هاست.

البته در صورت پیروزی ماشین سازان برابر آلومینیوم 5 تیم صنعتی خوزستان، شهرداری یاسوج، نیروی زمینی، شیرین فراز کرمانشاه و نفت مسجد سلیمان عملا شانس صعود به لیگ برتر را در صورت کسب هر نتیجه‌ای در دو دیدار پایانی از دست خواهند داد، به همین دلیل بازی ماشین سازی تبریز - آلومینیوم هرمزگان اهمیت ویژه‌ای دارد.

در دیگر دیدار مهم این گروه، گهر زاگرس دورود که هفته پیش رده دوم گروه را به ماشین سازی سپرد، در ورزشگاه خانگی میزبان نیروی زمینی است و بیش از همه تیم‌‎ها از ناکامی ماشین سازی خوشحال خواهد شد.

پاس همدان هم برای رسیدن به لیگ برتر میزبان کاوه تهران، یکی از قعرنشینان لیگ است که در این بازی یکی برای صعود می‌جنگد و دیگری برای حفظ سهمیه که همین مسئله جذابیت‌های بازی را بیشتر خواهد کرد. نساجی هم که پس از رای کمیته انضباطی، بازنده دیدار با صنعتی خوزستان شد، در سیرجان به مصاف گل‌گهر می‌رود که در خطر سقوط قرار دارد و این بازی هم مانند دیدار پاس و کاوه بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

در انتهای جدول هم پس از سقوط برق شیراز، تیم‌های کاوه تهران، تربیت یزد و گل گهر سیرجان هم سه ضلعی فانوس بدستان را تشکیل می‌دهند. البته جالب است بدانید تیم‌های صنعتی خوزستان، شهرداری یاسوج، نیروی زمینی، شیرین فراز کرمانشاه و نفت مسجد سلیمان هم در صورت ناکامی در دو بازی آینده، خطر سقوط به دسته پائین‌تر را احساس می‌کنند.

 

برنامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول در گروه "ب" و جدول رده‌بندی این گروه به شرح زیر است:

جمعه 25/01/91

گروه ب:

* شهرداری یاسوج - تربیت یزد، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی یاسوج

* پاس همدان - کاوه تهران، ساعت 16:30، ورزشگاه قدس همدان

* ماشین سازی تبریز - آلومینیوم هرمزگان، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی تبریز

* گهر زاگرس درود - نیروی زمینی تهران، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی درود

* نفت مسجد سلیمان - برق شیراز، ساعت 16:30، ورزشگاه اختصاصی نفت

* شیرین فراز کرمانشاه - صنعتی خوزستان، ساعت 16:30، ورزشگاه  انقلاب کرمانشاه

* گل‌گهر سیرجان - نساجی مازندران، ساعت 16:30، ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن