پس از قطعي شدن رفتن به ليگ دست دوم كشور

برق اضافی بود!

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_32.jpgبرق بعد از 65 سال سقوط کرد مسولان تیم های قدیمی زنگ خطر ها بشنوند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، هر کس تعبیری از سقوط برق به لیگ 2 دارد.غلام حسین پیروانی می گوید: روزی که فهمیدم تیم شانسی برای بقا در جدول بازی ها ندارد از جمعشان جدا شدم.دلیل سقوط برق عدم حمایت مسئولان فارس از تیم بوده و آنها به صراحت اعلام کردند نیازی به تیمداری ندارند.محمد عباسی که روزی روزگاری عامل صعود برق از لیگ 2 به لیگ 1 بوده و حتی با این تیم تا مرز قهرمانی در لیگ برتر پیش رفت حاضر نیست در این باره اظهار نظری داشته باشد...گفته ها و ناگفته ها دردی را دوا نمی کند و مانع از سقوط برق به لیگ 2 نمی شود و هشدارها باید زمانی داده می شد که تیم در آستانه سقوط به لیگ 2 بود نه اکنون که کار تمام شده است.

ره آورد این سقوط این بود، برق اضافی بود و باید می رفت.هیچ بعید نیست در آینده ای نزدیک به سرنوشت شموشک دچار شود، شموشکی که اکنون در بسیاری از تیم های لیگ برتر و دسته اولی بازیکن دارد خود به دلیل نمایش ضعیف در لیگ 2 به مسابقات زیر گروه سقوط کرده است! وقتی برای مسئولان سرنوشت تیمی مهم نباشد چنین آینده ای قابل تصور است.فوتبال خصوصی که در ایران وجود خارجی ندارد و وقتی ارگان های دولتی بخواهند دست از حمایت از تیمی بردارند آن تیم نابود خواهد شد همان طور که برق به چنین سرنوشتی دچار شد.شموشک هم از روزی در سراشیبی سقوط قرار گفت که مهندس درویش به رحمت خدا رفت و هیچ ارگانی حاضر نشد زیر دست و بال این تیم را بگیرد.

 

اگر برای مسئولان فارس سرنوشت برق و حفظ هویت فوتبال این استان مهم بود اجازه نمی دادند به چنین سرنوشتی دچار شود.بعد از اینکه شرکت برق منطقه ای فارس اعلام کرد توان پرداخت هزینه های باشگاه را ندارد تیم به مزایده گذاشته شده و در مزایده به مربی یا دوستان مربی فروخته شد و در نهایت تیمی بسته شد که با شایستگی به لیگ 2 سقوط کرد! سال های سال است  نیروی دریایی برای ملوان هزینه ریالی نمی کند و تنها امکانات سخت افزاری در اختیار این باشگاه قرار می دهد، آیا ملوان لیگ یکی یا لیگ دویی شد؟ تصمیم گیرنده ها در استان فارس باید تیم را به بخش خصوصی توانمند واگذار می کردند یا همانند مسئولان گیلان که سازمان منطقه آزاد انزلی را مجاب به حمایت از ملوان کردند ارگانی را بر بالای سر برق قرار می دادند اما مشکل این جا بود که سرنوشت برق برای هیچ کس مهم نبود و فکر هم نکنید الان هم کک کسی گزیده است.اگر مهم بود که برق به لیگ 2 سقوط نمی کرد!

روزی که شایعه انحلال مزایده برق زمزمه شد مشخص بود چه سرنوشتی در انتظار این تیم است! خلاصه سقوط برق به خاطر بی توجهی نسبت به این تیم بود.در برخی از استان ها تیم ها ردیف بودجه مشخصی دارند و نیاز به کمک ندارند اما مسئولان منطقه خود را نسبت به سرنوشت تیم حساس نشان می دهند چرا که جوانان بسیاری در منطقه با آن تیم زندگی می کنند و حال و احوال آنها در زندگی اجتماعی بستگی به وضعیت تیم دارد.اکنون در شهر شیراز جوانان بسیاری به خاطر سقوط برق به لیگ 2 سرخورده و از فوتبال دلزده شده اند و این حاصل بی توجهی مسئولان استان نسبت به برق بود.

در جوامع امروزی از ورزش به عنوان بهترین سلاح در مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی نام برده می شود و طبیعتا فوتبال تاثیر بسزایی در دست یابی به هدف دارد.در برخی از استان ها سر و پا نگه داشتن تیمی برای مردم منطقه کمتر از افتتاح از چندین پروژه عمرانی نیست.فوتبال دلخوشی خیلی هاست.

برق که سقوط کرد.این روزها دلسوزی حکایت نوشدارو بعد از مرگ سهراب است.چه خوب است به جای دلسوزی و مقصر جلوه دادن این و آن که دردی دوا نمی کند برای آینده برق برنامه خوب ریخته شود.تیم از دست مدیران فعلی گرفته شود و به مدیران توانمند و شایسته سپرده شود تا دوباره به لیگ یک و سپس لیگ برتر بازگردد.به قولی جلوی ضرر را از هر جا بگیری منفعت است.به واقع باید مراقب بود برق همانند شموشک لیگ سه ایی نشود!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن