در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور؛

آخرین بازی خانگی پاس همدان برگزار می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_1245456.jpgدر هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور گروه "ب" آخرین بازی خانگی پاس در همدان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، پاس باید در این هفته در همدان از کاوه تهران پذیرایی کند که این بازی آخرین بازی خانگی پاس همدان در این فصل می باشد و در واقع پرونده بازی های خانگی پاس در لیگ دسته اول در این فصل بسته می شود.

پاس که هفته قبل موفق شد 4 بر یک شهرداری یاسوج را شکست دهد با روحیه بالایی قدم به این میدان می‌گذارد.

این بازی برای پاس سخت تر از بازی با شهرداری یاسوج خواهد بود چون که شهرداری خطر سقوطی را احساس نمی کرد اما کاوه با باخت در این دیدار تقریبا سقوط خود را قطعی خواهد دید.

کاوه تهران برای این بازی دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و برای سقوط نکردن از جان و دل میجنگند. و پاس هم همچنین شرایطی را دارد و تساوی یا باخت در این دیدار برای پاس حکم سقوط را دارد البته نه از لیگ دسته اول بلکه از صعود به لیگ برتر سقوط می کند. سرنوشت پاس همدان و کاوه تهران به این بازی دوخته شده است، و مسلما بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

بازیکنان پاس باید برای این بازی سر خود را مقابل توپ قرار دهند و با جان و دل برای پاس بجنگند. البته هواداران پاس هم باید برای این تیم سنگ تمام بگذارند و با حمایت خود راه برد را برای پاس راحت تر کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن