برد پاس همدان برابر شهرداری یاسوج؛

حاصل بازی تدارکاتی با پرسپولیس تهران بود

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_dustane-perspolise-pas-91-01-11_1.jpgبرد قاطع پاس همدان برابر شهرداری یاسوج نتیجه بازی تدارکاتی با پرسپولیس تهران بود.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، سرمربی شهرداری یاسوج نیز پس از قبول شکست در برابر پاس در این خصوص گفت: ما در گچساران توانستیم تیم دسته دومی نفت و گاز این شهر را شکست دهیم اما پاس توانست در یک بازی خوب در مقابل تیمی همچون پرسپولیس تهران نتیجه خوب مساوی را کسب کند.

 

 

بازی روان و زیبای پاس همدان که تا در این فصل هواداران چنین بازی‌ای از پاس ندیده بودند، و برد قاطعی که سبزپوشان تاکنون نتوانسته بودند چنین برد قاطعی را کسب کند، همه و همه حاصل دیدار تدارکاتی با قرمزپوشان پایتخت بود.

پاسی‌ها در دیدارهای این فصل و بردهای حاصله، تنها با اختلاف یک گل و در یک مورد با اختلاف 2گل به پیروزی رسیده بودند.

بازی روان، انسجام تیمی؛ همه و همه نشان از تمرینات خوب پاس در تعطیلات داشت و پاس ثابت کرد که تساوی با تیم بزرگی همچون پرسپولیس تهران اتفاقی نبوده است.

 

مرتضی تبریزی همانطور که توانسته بود در بازی تدارکاتی با پرسپولیس گل بزند، در این بازی هم در برد تیمش نقش داشت و توانست دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رسانده و یک پاس گل هم بدهد.

از دیگر نکات جالب این بازی نمیکت نشینی علی نظر محمدی بود؛ جلیل احمدی با درخشش در بازی گهر زاگرس در دورود توانسته نظر کادر فنی را به خوبی جلب کند و در ترکیب اصلی قرار بگیرد؛ حالا می‌توان گفت که بگوویچ به ترکیب اصلی پاس رسیده و توانسته نکات فنی خود را به بازیکنان تزریق کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن