پاس فدراسیون را تهدید کرد؛

بازی نساجی تکرار شود کنار می کشیم

b_150_100_16777215_00_images_stories_behravan.pngچرا کمیته انضباطی منتظر است ببیند نساجی در 2 بازی آینده چه نتایجی کسب می‌کند تا پس از آن رای خود را اعلام کند؟

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، تعلل کمیته انضباطی در اعلام رای بازی استقلال صنعتی و نساجی باعث حاشیه های زیادی شده است در این بین مسئولان پاس همدان که رقابت تنگاتنگی با نساجی برای صعود به پلی‌آف دارند معتقدند کمیته انضباطی باید رای به بازنده بودن نساجی بدهد، چرا که این تیم بی‌دلیل مقابل استقلال به میدان نرفته و چون خودشان مقصرند باید بازنده محسوب شوند.

 

عبدالحمید رمضانی، قائم مقام باشگاه پاس در این باره گفت: 2 ماه از تاریخ این بازی می‌گذرد، اما هنوز کمیته انضباطی رای خود را اعلام نکرده است. باشگاه پاس اعلام می‌کند چنانچه کمیته انضباطی رای به تکرار بازی بدهد تحت هیچ شرایطی در 2 بازی باقی مانده لیگ دسته اول شرکت نخواهد کرد.عبدالحمید رمضانی، قائم مقام باشگاه پاس در این باره گفت: 2 ماه از تاریخ این بازی می‌گذرد، اما هنوز کمیته انضباطی رای خود را اعلام نکرده است. باشگاه پاس اعلام می‌کند چنانچه کمیته انضباطی رای به تکرار بازی بدهد تحت هیچ شرایطی در 2 بازی باقی مانده لیگ دسته اول شرکت نخواهد کرد.

 

 

 

 

وی گفت: اعضای تیم نساجی به دلیل تاخیری که داشتند به پرواز نرسیده‌اند و تقاضای هواپیمای چارتر کرده‌اند و به دلیل سابقه‌ای که در هواپیمایی دارم تحقق این موضوع ظرف 4 یا 5 ساعت غیر ممکن است. تنبلی و سهل انگاری از سوی مسئولان نساجی بوده که این تیم به دیدار با استقلال نرسیده است.

رمضانی عنوان کرد: قانون می‌گوید اگر تیمی به بازی نمی‌رسد تقاضای تعویق برای 24 ساعت می‌کند تا به بازی برسد، اما تیم نساجی این کار را انجام نداد و به اهواز سفر نکرد.

وی گفت: کمیته انضباطی بنا به دلایلی در اعلام رای خودداری می‌کند و در این میان حق تیم‌هایی مانند پاس، گهر زاگرس و ماشین سازی ضایع می‌شود. چرا کمیته انضباطی منتظر است ببیند نساجی در 2 بازی آینده چه نتایجی کسب می‌کند تا پس از آن رای خود را اعلام کند؟

قائم مقام باشگاه پاس تاکید کرد: موضع رسمی خود را به فدراسیون فوتبال در مورد این موضوع اعلام کرده‌ایم و باید قانون عملی شود. دوست نداریم در آغاز دور دوم ریاست کفاشیان، فدراسیون فوتبال دچار معضلی شود. از او می‌خواهیم شخصاً در مورد این موضوع وارد شده و سریع‌تر رای صادر شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن