آیا تاریخ برای پاس تکرار می شود؟

همیشه پای یک اکبر میثاقیان در میان است!

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_misaghian.jpgبازی هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان مصاف تیم آلومینیوم بی‌انگیزه و صعود کرده در برابر ماشین سازی تبریز پرانگیزه و مدعی صعود، خاطره تبانی فصل گذشته را برای پاس زنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، در هفته سرنوشت ساز و حساس بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، آلومینیوم که در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات صعود خود را قطعی کرد، باید به مصاف ماشین سازی برود که برای صعود به پلی‌آف از جان و دل می جنگد.

 

 

این بازی حساس هواداران را به یاد بازی سایپا و سپاهان یا شاهین بوشهر و نفت تهران در فصل گذشته می‌اندازد؛ جایی که بوی تبانی می‌داد و پیریایی، استاندار همدان و رئیس هیئت مدیره باشگاه همدان نیز در مصاحبه‌ای انتقادی، این موضوع را مطرح کرد.

 

در یکی از این مسابقات، سپاهان قهرمان بدون انگیزه با بازیکنان نیمکت نشین خود برابر سایپا در شرایطی قرار گرفت که خطر سقوط را حس می‌کرد.

آیا باز هم تاذیخ به نوعی دیگر برای پاس تکرار می‌شود؟

این بار در دسته یک سرنوشت پاس به بازی ماشین سازی گره خورده، سوالی که ذهن هواداران را به خود مشغول کرده این است که آیا این بار هم تبانی به همان صورت، حادث می‌شود؟

اکبر میثاقیان تیم خود را چطور ارنج خواهد کرد؟

آیا آلمینیوم در برابر ماشین سازی، بی انگیزه بازی می کند؟ و هزاران سوال دیگر ...

در جایی که اکبر میثاقیان در تیم شاهین بوشهر در دقیقه 93 از نفت تهران گل می‌خورد و همین گل پاس را دسته اولی می‌کند تا در ورزشگاه خلیج فارس بوشهر هواداران بوشهری فریاد "تبانی تبانی"  سر دهند، اکنون چه انتضاری از این مربی داریم که جوانمردانه در برابر ماشین سازی حاضر شود؟

اکبر میثاقیان آیا در یک آزمون دیگر هم مردود می‌شود؟

با این اوصاف می‌توان گفت که همواره در سقوط و صعود تیم پاس همدان پای یک اکبر میثاقیان در میان است.

شاهین بوشهر که ره به سرانجام نبرد و امثال خود راه دسته اول در پیش گرفته تا عبرتی برای سایرین شود که دیگر با سرنوشت دیگر تیمها بازی نکنند.

آیا این موضوع درس عبرتی برای اکبر میثاقیان شده و وی با تیم کامل مقابل ماشین سازی حاضر خواهد شد و به نوعی حرکت بدخواهانه سال گذشته را برای پاس جبران خواهد کرد؟

همه چیز در روز جمعه 25 فروردین روشن خواهد شد؛ به امید مشاهده فوتبال پاک در روزهای پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن