فرود کمالوند و فراز بگوویچ؛

درسی که بگوویچ به کمالوند داد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_kadre_fani_image633405846325156250.jpgاز بازگشت بگوویچ به تیم فوتبال پاس تاکنون، شاهد تغییر روند نتایج و جذابتر شدن بازیهای این تیم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، مردم همدان علاقه عجیب و وصف ناپذیری به پیرمرد خنده‌روی کروات دارند و معتقدند که وی با تعصب و حس مسئولیت پذیری بالا، هدایت تیمش را بر عهده می‌گیرد.

 بعد از نتایج ضعیفی که فراز کمالوند با تیم فوتبال پاس همدان گرفت و انتخاب بحث برانگیزی که در ابتدای فصل در خصوص بستن تیم و گزینش یا رد بازیکنان داشت، این وینکو بگوویچ بود که در نقش ناجی پاس ظاهر شد و نتایج خوبی را با این تیم گرفت.

نگاهی فرود و نزول پاس نا کمالوند و فراز و صعود این تیم با بگوویچ، این واقعیت را روشن می‌کند که تنها تفکرات مربی بوده که موجب این تغییرات شده است.

به ترکیب ثابت پاس در بازیهای اخیر و نفراتی که بگوویچ آنها را به میدان می‌فرستد نگاهی بیاندازیم؛ اسامی نفراتی را مشاهده می کنیم که اکثر بازیها حتی در لیست 18 نفره فراز کمالوند هم جای نداشتند.

مصطفی یوسف‌علیزاده، مرتضی تبریزی و هادی بلوری‌نوین سه مهره ارزشمند و بومی پاس همدان، ساشا کلونیجا، محمد میرترابی و جلیل احمدی، ستاره‌های این روزهای پاس همدان هستند که کمالوند هرگز اعتقادی به آنها نداشت و فقط به نفرات باند خود میدان می‌داد که آنها هم جز تفکر و تمرکز روی دریافتی‌ها و پیوستن به تیمهای دیگر که پیشنهادات مطلوبی را ارائه می‌کردند، به چیز دیگری نمی‌اندیشیدند.

جواب کردن بازیکن قبلی پاس چون مقداد قباخلو، حمید کاظمی، مجید حیدری و  ... و جذب نفرات بی‌انگیزه و پولکی توسط فراز کمالوند، فرود او را خیلی پیش‌از آن چیزی که پیش بینی آن را می‌کرد جلو انداخت.

اما بگوویچ با تکیه بر نفرات با تعصب و با انگیزه بومی، روح تازه‌ای در پاس دمید و مسلما حتی اگر پاس این فصل نیز نتواند به لیگ برتر زاه یابد، با حفظ وینکو و حمایت از او، دستیابی به این هدف در فصل آینده دور از انتظار نخواهد بود.

بگوویچ با این کارش به کمالوند جوان یاد داد که در حرفه خود حرفه‌ای باشد و به عوامل انگیزشی و شایستگی بازیکنان توجه ویژه داشته باشد و از این فاکتورها در جهت نتیجه‌گیری تیم بهره ببرد. از طرفی سلامت شغلی می‌تواند رمز اصلی موفقیت در هر کاری باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن