امیدهای پاس ناامید شد؛ سرانجام پاس به لیگ برتر نمی‌رسد

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-nasaji__mg_0340.gif

تيم فوتبال پاس همدان سومين شكست متوالي خود در هفته‌هاي اخير را تجربه كرد تا عملاً از كورس رقابت براي صعود به ليگ برتر خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان پیام"، پس از آنكه پاس در ياسوج مقابل شهرداري تن به شكست داد كادر فني پاس از خجالت راه فرار را در پيش گرفت و با استعفاي خود نشان داد كه توان ادامه حيات با پاس را ندارد.

پاس كه با هزار اميد و آرزو تيم را براي صعود به ليگ برتر بسته بود و سكان هدايت را به دستان فراز كمالوند سپرده بود در رسيدن به هدف ناكام ماند و اين مربي پرمدعا كه از روند رو به صعود تيم در نيم‌فصل دوم وعده مي‌داد با 180 درجه تغيير نيم‌فصل را با 3 شكست متوالي آغاز كرد و نتوانست وعده‌هاي خود را عملي كند.

 

پاس بدون سرمربي خود در هفته پانزدهم راهي قائم‌شهر شد تا با نساجي ديدار كند در اين بازي جلال چراغپور مدير فني پاس هدايت سفيد و سبزپوشان همداني را به عهده گرفت تا به همراه محمد بهگندم پاس را در قائم‌شهر هدايت كند. آسيب‌ديدگي چند بازيكن كار مربيان جديد را سخت كرد اما آنها با اعتماد به جوانان كار بزرگي انجام دادند و برخلاف بازي‌هاي گذشته پاس بازي روان و بهتري به نمايش گذاشت. ورزشگاه شهيد وطني قائم‌شهر كه به خاطر بارندگي به باتلاق تبديل شده بود بازيكنان دو تيم را به ورزش اسكي روي آب تشويق كرد.

 

متأسفانه فدراسيون فوتبال بدون در نظر گرفتن شرايط بازي حكم به انجام بازي در زمين باتلاقي داد و دو تيم با روي آوردن به بازي مستقيم تلاش كردند تا از حوادث نهايت سود را ببرند.

در اين بازي پاس در غياب جليلي، شفيعيان، زارعي و تياگو براي اولين بار از بازيكناني چون بلوري، تبريزي، ميرزايي و لطفي سود برد و برخلاف بازي‌هاي گذشته فوتبال قابل قبولي به نمايش گذاشت.

دوندگي بازيكنان پاس در زمين باتلاقي نشان داد كه اين تيم از بيماري مزمني رنج مي‌برد و تركيب‌هاي كليشه‌اي پاس در طول فصل دودستگي را در تيم به وجود آورده بود.

پاس در مقابل نساجي علي‌رغم ارائه فوتبال قابل قبول باز هم اسير اشتباهات فردي شد و دو بر يك بازي را واگذار كرد.

در روزي كه تيم‌هاي صدر جدول ناكام بودند پاس مي‌توانست خود را به مدعيان نزديك كند اما شكست اين تيم مقابل نساجي اميدهاي پاس را كمرنگ كرد و اين تيم با سقوط دو پله‌اي عملا از كورس رقابت‌ با مدعيان خارج شد.

اختلاف 8 امتيازي پاس با تيم اول جدول حكايت از راه سخت و ناهموار اين تيم در ادامه كار دارد و اين تيم در تمام بازي‌هاي باقي‌مانده محكوم به برد است و هر ديدار براي پاسي‌ها حكم فينال و مرگ و زندگي را دارد.

در ساير ديدارهاي هفته پانزدهم ماشين‌سازي در خانه مقابل نفت مسجد سليمان دو بر دو متوقف شد. آلومينيوم هرمزگان با شيرين‌فراز كرمانشاه به تساوي بدون گل رضايت داد. گل‌گهر سيرجان با دو گل مغلوب تربيت يزد شد. گهر زاگرس درود با يك گل برق شيراز را شكست داد. نيروي زميني با 3 گل تيم شهرداري ياسوج را مغلوب كرد استقلال صنعتي با يك گل كاوه تهران را شكست داد.

با گذشت 15 هفته از رقابت‌هاي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان تيم‌هاي آلومينيوم هرمزگان و ماشين‌سازي تبريز با 28 امتياز صدرنشين هستند. گهر زاگرس تيم شگفتي‌ساز ليگ با 26 امتياز در سكوي سوم قرار دارد و نيروي زميني ارتش با 22 امتياز چهارم است.

تيم پاس نيز با 20 امتياز پس از تيم‌هاي گل‌گهر سيرجان و نساجي مازندران در رده هفتم قرار دارد و شانس كمي براي صعود مستقيم دارد. در انتهاي جدول نيز تيم‌هاي كاوه تهران، برق شيراز و نفت مسجد سليمان براي فرار از سقوط تلاش مي‌كنند.

هفته شانزدهم اين رقابت‌ها از فردا آغاز مي‌شود كه تيم پاس همدان روز جمعه ميزبان تيم قعر جدولي برق شيراز است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن