سونامي در فوتبال استان همدان؛ پاس نوين در محاصره تيم مدعي

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_novin_1.jpgهفته پانزدهم از رقابت‌هاي ليگ دسته دوم كشور جام آزادگان با انجام 7 ديدار دنبال شد و تيم صدرنشين پاس نوين در خانه مقابل تيم قعرنشين جدول پرشان زنجان متوقف شد تا باد بر پرچم مدعيان ديگر بوزد.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان پیام"، در اين هفته تيم‌هاي مدعي گسترش فولاد، نفت اميديه و نفت نوين آبادان با غلبه بر حريفان خود از توقف پاس نوين نهايت سود را بردند و تيم همداني را در محاصره خود قرار دارند.

اين روزها سونامي در فوتبال استان ريشه دوانده و نمايندگان استان در نيم‌فصل دوم با ناكامي رقابت‌ها را آغاز كردند. دو شكست متوالي پاس و ذوب فلزات و دو تساوي پاس نوين حكايت از روزهاي بد فوتبال استان دارد. ظاهراً نتايج درخشان نيم‌فصل ذوب فلزات و پاس نوين چشم خورده و اين تيم‌ها نيز ناكامي‌هاي پاس بزرگ را دنبال مي‌كنند.

 

 

در اين هفته تيم پاس نوين در خانه نتوانست از عهده تيم پرشان زنجان برآيد و با ارائه يك فوتبال احساسی و پر انتقاد دو امتياز حساس را از دست داد تا جايگاه خود را در صدر جدول ناامن كند.

پاس با اين تساوي از سوي 4 تيم ديگر محاصره شد و حالا با استرس بيشتري بازي‌ها را بايد دنبال كند. از دست دادن 6 امتياز در 3 بازي اين تيم را از رأس جدول جدا كرد و حالا زير سايه نفت نوين بايد بازي‌ها را دنبال كند.

پاس نوين در اين هفته بسيار مغرورانه بازي كرد و با چشم‌هاي بسته به ديوار دفاعي حريف كوبيد؛ هر چند مدافعان و دروازه‌بانان پرشان روز خوبي را سپري كردند و بارها مانع از فروپاشي دروازه خود شدند.

پرشان كه اميدي به بقا در ليگ ندارد با اين تساوي به سود تعقيب كننده‌هاي پاس نوين كار كرد و رقابت در صدر جدول را حساس‌تر از گذشته نمود. سه تيم نفت آبادان، نفت اميديه و گسترش فولاد تبريز از اين تساوي پاس نهايت سود را بردند و با غلبه بر حريفان، خود را به پاس نوين نزديك كردند.

نفت آبادان در ورزشگاه تختي با دو گل تيم نگون بخت پرسپوليس برازجان را با شكست بدرقه كرد تا به لطف تفاضل گل بهتر، بالاتر از پاس نوين بر صدر جدول رده‌بندي تكيه بزند. نفت اميديه نيز با يك گل ميهمان خود نوژن شهرداري نوشهر را با شكست بدرقه كرد تا به روند رو به رشد خود ادامه داده و با اختلاف يك امتياز به جايگاه سوم صعود كند.

گسترش فولاد سهند تبريز نيز موفق شد آشيان گستران ورامين را شكست دهد.

اما ديگر مدعي صعود مهر كرج نيز مثل پاس نوين در خانه از پس حريف خود برنيامد و بدون گل مقابل چوكا متوقف شد تا از گردونه مدعيان خارج شود. تيم فوتبال منطقه ويژه بندرعباس نيز در خانه با يك گل مغلوب شهرداري دزفول شد و داتيس در مشهد 1-2 موفق شد پيام خراسان را مغلوب كند.

با انجام بازي‌هاي هفته پانزدهم تيم فوتبال نفت نوين آبادان با 30 امتياز به صدر جدول صعود كرد و پاس نوين با همين تعداد امتياز و تفاضل گل كمتر با يك پله سقوط دوم شد. تيم نفت اميديه نيز با 29 امتياز بالاتر از گسترش 27 امتيازي در رده سوم قرار دارد.

اما در انتهاي جدول تيم‌هاي پرسپوليس برازجان، پيام خراسان و پرشان زنجان حال و روز چندان مناسبي ندارند و كابوس سقوط به ليگ 3 را بيش از پيش احساس مي‌كنند.

هفته شانزدهم ليگ دسته دوم چهارشنبه آينده 5 بهمن ماه دنبال مي‌شود كه تيم‌هاي مدعي قهرماني در بازي‌هاي خارج از خانه به مصاف حريفان خود مي‌روند.

نفت نوين آبادان در دزفول با شهرداري، پاس نوين در نوشهر با نوژن، گسترش فولاد با داتيس در خرم‌آباد و مهر كرج در ورامين با آشیان ديدار خواهند كرد كه اين بازي‌ها نقش پررنگي در صدرنشيني تيم‌ها خواهد داشت.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن