در ليگ دسته اول كشور؛ اميدهاي پاس با قطع برق زنده مي‌شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-nasaji__mg_0340.gifهفته شانزدهم رقابت‌هاي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان فردا با انجام 7 ديدار دنبال مي‌شود كه در حساس‌ترين بازي دو تيم گل‌گهر سيرجان و ماشين‌سازي تبريز به مصاف هم مي‌روند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان پیام"، در يكي از اين ديدارها تيم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه قدس ميزبان تيم انتهاي جدولي برق شيراز است.

دو تيم با سابقه فوتبال كشور كه از بد روزگار در ليگ دسته اول جايگاه مناسبي ندارند براي كسب امتياز از دست رفته بازي دارند. پاس پس از آنكه چند باخت متوالي را تجربه كرد با سپردن سكان هدايت به وينگو بگوويچ كروات تلاش مي‌كند تا آب رفته را به جوي بازگرداند. با نگاهي به جدول راه بازگشت پاس به دوران اوج را سخت و ناهموار مي‌بينيم اما اميد هميشه هست و كادر فني پاس با همين اميد دل به روزهاي آفتابي دارند.

اختلاف 8 امتيازي پاس باعث شده تا اين تيم عملا از كورس رقابت خارج شود اما 11 بازي پيش رو احتمال هر اتفاقي را نويد مي‌دهد و اينكه پاس هنوز اميد به بازگشت دارد انگيزه بازيكنان اين تيم را دوچندان كرده است.

پاس ديگر حق اشتباه ندارد زيرا يك اشتباه و يك شكست ديگر به معني قطع اميد از صعود است و براي اين كار پاسي‌ها با استرس بالايي بازي مي‌كنند.

كادر فني پاس در تلاش است تا از نظر روحي رواني اين تيم را تقويت كند و انگيزه اميد و خواستن را در تيم بارور نمايد. وينگو كه مرد سرد و گرم چشيده‌اي است به خوبي به شرايط پاس آشنايي دارد و با آناليز بازي‌هاي اين تيم به خوبي راه تقويت تيم را بلد است. دانش بالاي اين مربي و حرف‌شنوي بازيكنان مي‌تواند پاس را دوباره احيا كند.

پاسي‌ها در كنار بازي خوب خود نياز به تشويق هواداران نيز دارند و اميدوارند كه فردا تماشاگران با حضور در ورزشگاه قدس آنها را در رسيدن به اهداف بلند خود ياري كنند.

حريف فرداي پاس تيم نگون‌بخت برق شيراز است. اين تيم كه زماني با نورپردازي‌هاي خود ليگ برتر را روشن مي‌كرد حالا روز به روز به خاموشي نزديك مي‌شود و از اين تيم هنوز نور كم‌سويي باقي مانده و در انتهاي جدول براي بقا دست و پا مي‌زند.

آمپر برق ديگر مثل سابق كشنده نيست و حتي در خانه نيز حرفي براي گفتن ندارد اما اين تيم اميدوار است از آشفته بازار تيم پاس نهايت سود را ببرد و با دست پر از همدان خارج شود.

شاگردان بگوويچ فردا تلاش خواهند كرد تا با غلبه بر برق ته‌جدولي خود را بازيابند و براي صعود به رده‌هاي بالاي ليگ شروع اميدواركننده‌اي داشته باشند.

 احتمال اينكه تركيب پاس تغييراتي داشته باشند بسیار است اما عقل حكم مي‌كند تا با تيمي منسجم، با انگيزه و دونده به مصاف حريف رفت و اجازه نفس كشيدن به برق را نداد. پاس تشنه پيروزي است و براي رسيدن به هدف از همان دقايق اوليه به روي دروازه برق حمله خواهد كرد.

پاسي‌ها كه بازيكن مصدوم ندارند با تمام توان به مصاف حريف مي‌روند و تنها به 3 امتياز و پيروزي با گل‌هاي بيشتر فكر مي‌كنند. علي نظرمحمدي همچنان در درون دروازه قرار دارد در خط دفاعي با توجه به اخراج عابدي‌نژاد و مصدوميت ميرشفيعيان احتمالا مسعود ميكائيلي، پويا سيف‌پناهي، محسن ربيع‌خواه و ساشا كلونيجا بازي كنند.

البته ساشا مدت‌هاست از مسابقه و تمرين دور بوده و حال اين بازيكن اگر از نظر بدني آماده باشد و از نظر روحي رواني نيز شرايط مسابقه را داشته باشد مي‌تواند براي پاس در خط دفاعي مثمرثمر باشد خط مياني پاس را احتمالا در بازي امروز بابك رضي، اكمل هلماتف، تياگو فراگا و لطفي تشكيل دهند و در خط حمله نيز شانس متوسل‌زاده و علي عبادي بيش از ديگران است.

تيم برق نيز بازيكنان خوبي به ميدان خواهد فرستاد و حضور بازيكني چون عيسي ترائوره مي‌تواند براي خط دفاعي پاس خطرناك باشد. مهرداد شكاري سرمربي برق تيم خود را براي كسب حداقل امتياز به ميدان مي‌فرستد و پاسي‌ها بايد هوشيار باشند و بتوانند از ديوارهاي چندلايه برق عبور كنند.

هواداران پاس فردا با حضور در ورزشگاه نشان خواهند داد كه چقدر به تيم پاس علاقه دارند و با تشويق بازيكنان شاهد بازي زيبايي خواهند بود.

در ساير ديدارهاي اين هفته نفت مسجدسليمان ميزبان شهرداري ياسوج است. نيروي زميني از استقلال صنعتي پذيرايي مي‌كند.

 تيم گل‌گهر سيرجان در حساس‌ترين بازي هفته ميزبان ماشين‌سازي از مدعيان صعود خواهد بود و تيم صدرنشين آلومينيوم هرمزگان كه از حواشي بالايي رنج مي‌برد راهي درود مي‌شود تا با گهر زاگرس ديدار كند. گهر كه اين روزها خود را در جمع مدعيان قرار داده است در اين بازي نيز به دنبال ايجاد شگفتي است. در كرمانشاه تيم شيرين‌فراز براي فرار از انتهاي جدول ميزبان تربيت يزد است و تيم قعرنشين كاوه تهران از تيم نساجي مازندران پذيرايي مي‌كند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن