آقاي كمالوند متوجه اشتباهات خود شده ايد؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_faraz_kamalvand.jpgتيم فوتبال پاس همدان اين روزها با حاشيه هاي كوچك و بزرگي دست و پنجه نرم مي‌كند و بي شك نقش سرمربي در اين اتفاقات بي تاثير نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" و به نقل از خبرگزاری ایسنا همدان، "فراز كمالوند" سرمربي پاس همدان كه از همان ابتدا با هدف بالا آوردن پاس به ليگ برتر به اين تيم آورده شد، عملكرد قابل قبولي از خود به جاي نگذاشته و كسب نتايج ضعيف در نيم فصل اول و كنار گذاشتن بازيكناني مانند "مهرزاد رضايي" و "روح اله بيگدلي"  دلايل محكمي بر اين مدعاست.

گرچه مديريت ضعيف اعضاي هيات مديره و در راس آن رييس هيات مديره در عملكرد ضعيف پاس در نيم فصل اول بي تاثير نبود، اما كمالوند به عنوان نزديكترين فرد به بازيكنان مي توانست از لحاظ انگيزشي بازيكنان را تقويت كند، اما نه تنها اين كار را نكرد كه  در اوايل فصل با انجام مصاحبه هاي جنجالي اميد را از بازيكنان و مردم همدان گرفت و بار منفي زيادي به تيم وارد كرد.

 

"امروز با مسؤولان باشگاه جلسه داشتم و به آنها اعلام کردم که اگر از این به بعد اتفاقی بیفتد و تیم نتیجه نگیرد خودتان مقصر هستید. "

"اگر تیم نتیجه نگرفت بدانید که این موضوع فنی نیست، چون مسائل مالی روی تمام مسائل دیگر تاثیر خواهد گذاشت."

"با این شرایط نمی‌توان هیچ توقعی از پاس داشت. مردم و افکار عمومی هم شرایط را بدانند و توقع نداشته باشند. خودم هم از شرایط ناامید شدم، چون تنها وعده می‌دهند."

اينها تنها بخشي از مصاحبه هاي جنجالي كمالوند در هفته هاي ابتدايي ليگ بود كه بر روي خروجي سايتها و خبرگزاريها قرار گرفت.

در صورتي كه آن وقت همه متوجه شدند كه این مبارزه منفی، برای جلب بودجه است و کمالوند با مطرح كردن بودجه میخواهد توجیهی برای عدم موفقیتهاي تيم خود داشته باشد.

اما گذشته از عدم نتيجه گيري و موفقيت پاس در نيم فصل اول، به نقل و انتقالات تيم مي رسيم كه كمالوند چه اشتباهاتي را در اين قسمت مرتكب شد.

در اينكه "علي نظرمحمدي" دروازه بان قابلي است، شكي نيست.

اما اين دروازه بان به يك جانشين خوب احتياج دارد تا اطمينان داشتن نظرمحمدي از قرار گرفتن در تركيب اصلي، بر عملكرد وي تاثيري نگذارد.

"مهدي اسلامي" دروازه بان سابق پاس پيش از آغاز فصل با مديران و مسؤولان باشگاه به توافق رسيد، اما حرف آخر را آقاي سرمربي زد و نتيجه اينكه پاس ديگر جاي اسلامي نبود.

اماحالا اسلامي جانشين سيد مهدي رحمتي در تيم كهكشاني استقلال شده و با لغزش و يا مصدوميت گلر اول كشور مي تواند خود را به جامعه فوتبال كشور معرفي كند.

"مهرزاد رضايي" يكي ديگر از بازيكناني است كه مي توانست در نيم فصل دوم براي پاسي ها مثمر ثمر باشد.

اما با نظر مستقيم كمالوند و اعضاي كادر فني از تيم كنار گذاشته شد و حالا در تيم فيروز كريمي در ليگ برتر باشگاه هاي كشور توپ مي زند.

رضايي مدافع جوان پاس كه در انديشه‌هاي كمالوند جايي نداشت پس از جدايي از اين تيم به تيم ليگ برتري شاهين بوشهر پيوست و حتي در اولين بازي اين تيم مقابل فولاد نيز به ميدان رفت.

رضايي در دقايقي كه به ميدان رفت فوتبال خوبي را به نمايش گذاشت و فيروز كريمي نيز با شناخت توانايي‌هاي وي به رضايي اعتماد كرد.

اين مدافع جوان در نيم‌ فصل اول ليگ دسته اول تنها دقايقي به ميدان رفت و سپس به يك نيمكت‌نشين تمام عيار در پاس تبديل شد.

اينكه چرا رضايي در تيم دسته‌اولي جايي ندارد اما در ليگ برتر به ميدان مي‌رود سوالي است كه كادر فني و فراز كمالوند بايد پاسخ آن را بدهند.

"روح اله بيگدلي" مهاجم سابق مس كرمان نيز وضعيت مشابهي دارد.

بيگدلي در قواره يك مهاجم گلزن مي توانست در ادامه راه كمك شاياني به پاس كند اما او هم در تيم كمالوند جايي نداشت.

در كنار همه اينها خبرهاي درز كرده از اردوي پاس حكايت از نبود يكدلي و يكرنگي دارد.

تعدادي از بازيكنان از شرايط حاكم بر اردو ابراز نگراني مي‌كنند و به آينده پاس زياد خوشبين نيستند.

وقتي با بازيكنان در خصوص فضای حاكم بر پاس سوال مي‌شود با ابراز نگراني، اظهار نارضايتي مي‌كنند.

شنيده مي‌شود كمالوند تنها برخي بازيكنان  اهميت مي‌دهد و اين دوگانگي باعث به وجود آمدن ناهماهنگي شده است.

پاس متعلق به اين استان است و اعضاي هيات مديره بايد براي اين تيم تصميمات قاطعي بگيرند، گرچه از اين جمله بارها استفاده و تاكيد بر اين شد كه مسؤولان رده بالايي استان بايد براي پاس به دنبال راه حل باشند، اما صداي اصحاب رسانه بويژه ورزشي نويسان استان به جايي نرسيد و نتيجه هم حتي در ليگ يك باشگاه هاي كشور مي شود جايگاه پنجم!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن