تیم کمالوند می‌باخت تا با جدایی وی موافقت شود؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_newlogo.gifپس از انتشار شایعه جدایی کمالوند از پاس، شائبه‌هایی در خصوص نتایج این تیم در هفته‌های اخیر بوجود آمده است.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، سوالی که این روزها و پس از جدایی کمالوند در ذهن هواداران نقش بسته، این است که آیا ارتباطی بین نتایج ضعیف پاس و درخواست این مربی مبنی بر جدایی از پاس که با مخالفت مدیران باشگاه مواجه شد، وجود داشته است یا خیر.

گروهی بر این باورند که چون باشگاه با جدایی کمالوند برای پیوستن به استیل آذین موافقت نکردند، این مربی زیرک با عملکرد ضعیف سعی کرد مسئولان باشگاه را مجاب نماید که با جدایی وی موافقت نمایند.

 

در شرایطی که فراز کمالوند با سلیقه شخصی و با اختیار تام، تیم را بسته و راهی رقابتهای لیگ دسته اول کرده بود و هر خواسته منطقی و غیرمنطقی‌ای که داشت، با موافقت مسئولین مواجه شده بود، انتظار می‌رفت که تیم نتایج دلچسب و مثبتی را کسب کند اما هرگز این اتفاق نیافتاد و وعده‌های این مربی در خصوص نتیجه‌گیری تیم از هفته هفتم به بعد نیز اتفاقی نیافتاد و تیم روز به روز بدتر از قبل شد تا شرایط بحرانی شود.

ریخت و پاش‌های زیاد کمالوند از برپایی اردو در ترکیه گرفته تا جذب بازیکنان ارزان و کم ارزش به قیمتهای بسیار بالا و غیرقابل قبول که همگی با مساعدت و موافقت مدیر باشگاه مواجه شد، باعث هدر رفتن زیاد از منابع و بیت‌المال شد.

باند بازی و توجه خاص این سرمربی به بازیکنانی که خود به این تیم آورده بود و سالها سابقه کار با وی در دسته اول را داشتند نیز باعث تخریب روحیه تیمی در بدنه پاس همدان شد و دودستگی را در نزد بازیکنان بوجود آورد.

کاهش انگیزه سایر بازیکنانی که در ترکیب قرار نمی‌گرفتند، از سویی دیگر موجب شد که تمرینات شور و نشاط لاز را نداشته باشد و بازیکنان نور چشمی نیز با تبعیضاتی که شامل حالشان می‌شد، از فرصت بوجود آمده استفاده کرده و با کم‌کاری و عدم تعصب در زمین بازی حضور یابند.

این دسته از بازیکنان بعضاً ساز جدایی نیز سر می‌دادند و اکنون با جدا شدن کمالوند از پاس، این نگرانی وجود دارد که این بازیکنان نیز به صورت گروهی از تیم جدا شده یا با کم‌کاری در زمین بازی کار را برای سرمربی جدید نیز سخت کنند.

شایعه جدایی کمالوند از پاس در شرایطی شکل گرفته که از دکتر بیژن ذوالفقارنسب، مجتبی تقوی و وینکو بگوویچ به عنوان گزینه‌های احتمالی جایگزینی وی نام برده می‌شود. 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن