چرا کمالوند به تبریزی اعتقاد ندارد؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_tabrizi.jpgفراز كمالوند وقتي سكان هدايت تيم پاس را در دست گرفت؛ در همان ماه‌هاي اول حضور در همدان، بازي مرتضي تبريزي هافبك همداني پاس را پسنديد.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان پیام"، کمالوند چنان مجذوب اين بازيكن بلند بالا شد كه در اردوي تركيه عنوان كرد «تبريزي يك نكونام جديد است و اين بازيکن با هوش مي‌تواند فوتبال كشورمان را از وجود يك نكونام ديگر سيراب كند.» فوتبال ليگ دسته اول نيم‌فصل خود را پشت سر گذاشت اما هنوز خبري از نكونام همداني نيست و اين بازيكن حتي در بين 18 بازيكن انتخابي براي مسابقات نيز جايي ندارد.

 

 پاس در امر بومي‌سازي روز به روز به قهقرا مي‌رود و علي‌رغم آنكه چند بازيكن را در ليست نفرات خود دارد اما اينها تنها دلخوشي است و هيچ همداني در تركيب اين تيم به ميدان نمي‌رود.

يكي از دلايل دوري دل‌هاي همداني‌ها با پاس همين نداشتن بازيكنان بومي در تركيب تيم است و با آنكه فراز به تبريزي علاقه وافري داشت اما از وي در مسابقات استفاده نمي‌كند.

 

در ليگ برتر بازيكناني چون علي‌آبادی، بلوري، تبريزي و عليزاده به میدان رفتند. اما حال كه اين تيم در يك رده پايين‌تر توپ مي‌زند هيچ خبري از حضور بازيكنان همداني در تركيب تيم نيست.

اميدواريم كمالوند همانطور كه اعتقاد دارد تبريزي را براي رسيدن به اندازه‌هاي نكونام كمك كند و اگر نسبت به اين بازيكن شناخت دارد بايد زمينه رشد و موقعيت وي را فراهم آورد و با ميدان دادن به تبريزی بر بار تجربيات اين بازيكن همداني بيفزايد.

اميد مي‌رود پاس در نيم‌فصل دوم به نيروهاي بومي فرصت بازي بيشتري بدهد تا تماشاگران و علاقه‌مندان به فوتبال با علاقه بيشتري در ورزشگاه‌ها حضور پيدا كنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن