هواداران حمایت کنند قطعا به لیگ برتر برمی‌گردیم

b_150_100_16777215_00_images_stories_havadarne_pass_havadar-2.jpgقطعا وقتی عوامل موفقیت یک تیم ورزشی و به خصوص فوتبال را بخواهیم بیان کنیم، به یکی از اولین و مهمترین عواملی که بر می خوریم نقش هواداران است.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، یک تیم ورزشی فارغ از داشتن یک مدیر، هیات مدیره و همچنین بازیکنان، کادر فنی، مسائل مالی و امکانات، باید یار دوازدهم خیلی خوبی هم داشته باشد.

آری تماشاگران امروزه در ورزش دنیا نقش غیر قابل انکاری را بازی می کنند و هیچ تیمی در دنیا بدون یار دواردهم خود نمی تواند موفق باشد، حتی برترین باشگاه دنیا یعنی بارسلونا هم بدون تماشاگر نمی تواند روند بازیهای زیبای خود را ادامه دهد.

هیچ کس نمی‌تواند از تاثیر تماشاگر در بازی تیم‌ها چشم پوشی کند؛ مردم همدان و هواداران این تیم نیز اگر می‌خواهند دوباره به لیگ برتر برگردند، باید مانند سال های گذشته از تیم خود حمایت کنند.

ما در سال گذشته دیدیم اکثر بازیهای پاس ورزشگاه مملو از تماشاگر بود و عادل فردوسی پور هیچ وقت نتوانست بگوید پاس هوادار ندارد اما بعد از سقوط تیم، هواداران با پاس قهر کردند.

اکنون اگر می‌خواهیم پاس به لیگ برتر برگردد، باید همه دست در دست هم دهیم، از کنار اختلاف گذر کنیم و فقط و فقط حمایت کنیم.

باید در هر بازی خانگی، ورزشگاه قدس را به جهنمی تبدیل کنیم تا تیمی جرات نکند در شهر خودمان از ما امتیاز بگیرد.

مردم فوتبال دوست و تمامی عاشقان همدان برای سرافرازی نام استان خود و کور کردن چشم دشمنان باید به ورزشگاه بیایند و از تیم شهر خود حمایت کنند.

پاس باید این فصل به لیگ برتر برگردد تا به سرنوشت برق شیراز و استقلال اهواز گرفتار نشود؛ با شروع نیم فصل و اولین بازی خانگی باید ورزشگاه قدس را به جهنم تبدیل کنیم .

وعده دیدار ما پنجشنبه 90/10/22 ورزشگاه قدس همدان بازی خانگی با استقلال صنعتی جنوب اهواز.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن