بررسی عملکرد پاس در نیم فصل اول

b_150_100_16777215_00_images_stories_newlogo.gifاگر بخواهیم عملکرد تیم پاس را در نیم فصل اول و سیزده هفته گذشته را بررسی کنیم از 20 نمره پاس 15 می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، نکته منفی که در نیم فصل اول خیلی به چشم آمد، خوردن 11 گل از 12 بازی بود که کادر فنی باید این نقطه ضعف اساسی را جبران کند.

اگر بخواهیم در تک تک پست ها پاس را موشکافی کنیم پاس در اکثر و نقاط زمین ناهماهنگ و دچار ضعف بود.

 

در خط دفاعی، خصوصا دفاع وسط در میانه میدان، یک هافبک بازیساز و در خط حمله نبود یک مهاجم شش دانگ و زدن شش گل توسط تیاگو که یک هافبک دفاعی است، سندی بر نداشتن گلزن است.

پاس از کادر فنی قدرتمندی سود می‌برد؛ وجود کمالوند در راس کادر فنی و حضور جلال چراغپور از کادر فنی پاس یک چهره مدعی می‌سازد.

نباید از مشکلات طول فصل هم چشمپوشی کرد؛ مشکلات مالی‌ای که باعث شد کمالوند تهدید به کناره گیری کند و بازیکنان از حضور در تمرینات سرباز زنند.

تمام این مشکلات باعث شد که پاس آنطور که باید و شاید نتیجه نگیرد. اگر بخواهیم در کل عواملی که باعث شد پاس ندرخشد اشاره کرد، میتوان به هماهنگ نشدن بازیکنان، کمبود بازیکن، مشکلات مالی و مشکل اصلی بلاتکلیف بودن پست مدیرعاملی باشگاه اشاره کرد که در مجموع باعث شدند حاشیه های فراوانی برای باشگاه درست شود.

هواداران فقط صوفی را منجی پاس می‌دانستند که در هفته های آخر استاندار دوباره صوفی را به پاس برگرداند.

پاس در نیم فصل اول با 5 پیروزی، 5 مساوی و 2 شکست و با کسب 20 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت؛ این در حالی بود که پاس یک بازی کمتر انجام داده بود.

هم اکنون اختلاف پاس با صدر جدول 4 امتیاز می باشد، بنابراین در نیم فصل دوم جای هیچگونه اشتباهی نیست.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن