پاس امروز محكوم به برد است؛ پیروزی در یاسوج آخرین فرصت برای خروج از بحران

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-nasaji2_a11.jpg

پاس همدان امروز ديدار معوقه خود با شهرداري ياسوج را برگزار مي‌كند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، اين تيم با تمام بازيكنان راهي ياسوج شده و تأخير 8 ساعته پرواز تهران ـ شیراز نيز خستگي بازيكنان را دوچندان كرده است.

 پاس پس از شكست خانگي مقابل استقلال اهواز امروز در شرايطي خاص به مصاف حريف خود مي‌رود و محكوم به پيروزي است.

 

 

پاسي‌ها كه با نتايج نه‌چندان مطلوب از صف مدعيان خارج شده براي بازگشت به جمع بالانشين‌ها امروز محكوم به برد است. هواداران فوتبال همداني كه پس از بازي بر اين تيم مقابل استقلال اعتراض خود را به گوش مسئولان و كادر فني رساندند و نارضايتي خود را از بازي ضعيف تيم اعلام داشتند امروز منتظر عكس‌العمل بازيكنان در داخل زمين هستند تا بلكه با ارائه يك بازي خوب و پيروزي شيرين خاطره تلخ باخت به استقلال را فراموش كنند.

دو تيم در بازي امروز شرايط خاصي دارند و هر دو محكوم به پيروزي هستند. كمالوند كه زنگ خطر را احساس مي‌كند و كم‌كم با اين تيم به بن‌بست مي‌رسد براي فرار از اين بن‌بست امروز به دنبال يك برد شيرين است.

پاس دو بازي خارج از خانه با فاصله كم پيش رو دارد. اين تيم پس از بازي امروز در ياسوج بايد خود را به شمال كشور و قائم‌شهر برساند تا با نساجي ديدار كند. پاس كه در بازي‌ها مقتدر نيست در مقابل استقلال در واپسين دقايق بازي شكست را پذيرفت تا هواداران با بهت و حيرت ورزشگاه را ترك كنند و با نااميدي بازي‌هاي پاس را دنبال نمايند.

كمالوند امروز بايد تغييراتي را در تركيب خود انجام بدهد اما تركيب‌هاي كليشه‌اي نيز حوصله هواداران را برده است. اين تيم نياز به شوك دارد تا توانايي‌هاي خود را نشان دهد. دو بازي پيش رو براي پاسي‌ها از ارزش بالايي برخوردار است و اگر پاس قصد حضور در جمع مدعيان ليگ را دارد در اين دو بازي بايد پيروز شود.

كمالوند انگيزه و رقابت را از بازيكنان گرفته است. وي كه از مربيان توانمند كشور است بايد به خود آيد و علت ناكامي خود را دريابد. دو تيم آلومينيوم هرمزگان و ماشين‌سازي تبريز به سرعت پيش مي‌تازند و اگر پاسي‌ها غفلت كنند از گردونه خارج خواهند شد.

پاس بايد در بازي‌هاي باقي‌مانده حداكثر امتياز را كسب كند و در بازي‌‌هاي خانگي و خارج از خانه با دست پر از ميدان خارج شود.

پاس امروز با تيمي بازي مي‌كند كه در نيم‌فصل چند مهره اصلي خود را از دست داده است. هوشيار سنگربان اين تيم به پرسپوليس پيوسته و قباخلو آقاي گل تيم راهي مس سرچشمه شده است و قدرت اين تيم كاهش يافته است. پاس اگر از شرايط روحي رواني خوبي برخوردار باشد مي‌تواند با غلبه بر شهرداري ياسوج مرهمي بر زخم‌هاي خود بگذارد و از بحران خارج شود.

پاس احتمالا امروز با تركيب نظرمحمدي، عابدي‌نژاد، ميكائيلي، ربيع‌خواه، سيف‌پناهي، رضي، هلماتف، تياگو، جليلي، متوسل‌زاده و نيك‌نهال به مصاف شهرداري ياسوج برود؛ هرچند احتمال دگرگوني در اين تركيب نيز وجود دارد اما با توجه به شناختي كه از كمالوند داريم احتمال اين تغيير بسيار كم است. هواداران پاس امروز منتظر خبرهاي خوش از ياسوج هستند و اميدوارند كه روند ناكامي‌هاي اين تيم قطع شود و پاس دوباره به روزهاي اوج خود بازگردد.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن