نماينده استان را دريابيد؛ ذوب فلزات در سراشيبي سقوط

b_150_100_16777215_00_images_stories_zob_o_felezaat1.jpgليگ دسته سوم قهرماني باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان هفته پانزدهم خود را پشت سر گذاشت و نماينده استان نيم‌فصل را با دو شكست آغاز كرد.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان پیام"، ذوب فلزات الوند بهار همدان كه نيم‌فصل را با اقتدار پيش رفت و اميدهاي استان را براي صعود بارور كرد با شروع نيم‌فصل دوم در سراشيبي سقوط قرار گرفت و پس از آنكه هفته گذشته در صحنه شكست خورد در هفته پانزدهم نيز شكست تلخي را در خانه پذيرفت تا خطر، اين تيم بومي را بيش از پيش تهديد كند.

 

ذوب كه در نيم‌فصل نتوانست یارگيري كند و نقاط ضعف خود را پوشش دهد با مشكلات روحي رواني نيز همراه شد. در اين تيم هر چند روي اشتباهات فردي 3 گل مقابل گلچين خورد اما علت باخت اين تيم را بايد در جاهاي ديگر جستجو كرد.

 

اين تيم مشكلات مديريتي دارد و مسائل مالي نيز مزيد بر علت شد تا تيمي كه در نيم‌فصل اقتدار خود را به رخ حريفان كشيد در نيم‌فصل دوم شروع بدي داشته باشد. ذوب در آغاز ليگ نيز شروع مأيوس كننده‌اي داشت و به مرور خود را پيدا كرد كه اميدواريم باز هم اين تيم از نظر روحي رواني تقويت شود و بتواند نتايج دور رفت را تكرار كند.

ذوب در حالي 3 گل از ميهمان خود دريافت كرد كه در نيمه دوم مجبور شد 10 نفره بازي را دنبال نمايد. اين تيم بهاري در نيمه اول روي اشتباه خط دفاعي و سنگربان دو گل خورد و در نيمه دوم كه قصد تلافي داشت با اخراج مجيد شعباني شيرازه‌اش به هم ريخت و در نهايت بازی را 3 بر صفر به حريف ربا‌ط‌كريمي خود واگذار كرد تا با يك پله سقوط به مقام دوم نقل مكان كند.

گلچين نيز با 24 امتياز به مکان سوم صعود كرد، در ديگر ديدارهاي اين گروه دارتاك لرستان از شكست ذوب فلزات نهايت سود را برد و با يك گل در بروجرد شهرداري اين شهر را شكست داد و با تفاضل گل بهتر به صدر جدول صعود كرد. تيم شهرداري صحنه كه شروع خوبي در نيم‌فصل داشت در اين هفته نيز روند رو به رشد خود را تكرار كرد و در بانه مقابل همنام خود دو بر يك به پيروزي رسيد و با 24 امتياز به رده چهارم صعود كرد تا به حضور در مرحله دوم اميدوار شود.

تيم فوتبال دارايي نيز از گردونه رقابت‌ها خارج شد. اين تيم به دليل مشكلات، حاضر به ادامه مسابقات نشد.

اين رقابت‌ها چهارشنبه با انجام 4 بازي دنبال خواهد شد كه ذوب فلزات بهار راهي دهلران خواهد شد تا با فجر اين شهر ديدار كند. اين بازي فرصتي خوب براي نماينده استان است تا دوباره به صدر جدول باز گردد.

پرسپوليس دره شهر از تيم شهرداري بروجرد پذيرايي مي‌كند. تيم شهرداري صحنه كه خوب شروع كرده ميزبان مهر اراك است و گلچين رباط‌كريم صدرنشين تازه ليگ در رباط‌كريم از تيم شهرداري بانه پذيرايي مي‌كند.

اميدواريم مسئولان استان تيم نماينده استاني را دريابند و تا دير نشده مشكلات اين تيم را حل كنند.

b_150_100_16777215_00_http___www.hamedanpayam.com_galery_newscontent_0x71e585672ba14cba_1.jpg

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن