چه کسی جواب گریه‌های هواداران را می‌دهد ؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_havadarne_pass_2839_2cf8933e633f4a1d86de8d95211509810892b100.jpgباخت‌های اخیر پاس و نتیجه‌گیری‌های ضعیف این تیم آرام آرام فضای رسانه‌ای را بر کادر فنی این تیم تنگ می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، روزنامه محلی "همدان پیام" امروز نوشت: چه کسی جواب گریه‌های هواداران را می‌دهد، چرا با احساسات مردم بازی می‌کنید، تا کی باخت در خانه آن هم با تیم‌های ته جدولی؟!

آقای کمالوند! مسئولیت شکست را بپذیرید، تیم را شما بسته‌اید، شما تیم را ارنج می‌کنید، چرا مسئولان و هیأت مدیره پاس از خواب بیدار نمی‌شوند، چرا به شعور مردم توهین می‌کنید، چرا به مردم دروغ می‌گویید، چرا با احساسات نوجوانان و جوانان این شهر بازی می‌کنید؟

 

 

آقای کمالوند! صبر هواداران تمام شده پاس تا اینجا یک برد مقتدرانه در همدان کسب نکرده آن وقت می‌گویید چرا هواداران نمی‌آیند تا به حال دو برد متوالی در خانه کسب کرده‌اید تا به حال یک بازی زیبا و هجومی و پر گل در خانه داشته‌اید که انتظار دارید مردم به ورزشگاه بیایند شاید یک باخت دیگر تیر آخر را به پیکره پاس وارد کند.

 آقای کمالوند! نیم فصل دوم جای هیچگونه اشتباه نیست چرا بازیکنان با تمام وجود برای پاس بازی نمی‌کنند؟ تعصب و غیرت و همدلی در کجای تیم جا دارد؟ امروز زنگ خطر برای تیم پاس به صدا درآمده مسئولان به داد این تیم برسند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن