جوانان فوتبال شهرداری همدان به دنبال شکستن طلسم ۱۸ ساله

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_javananshahrdari.jpgتیم شهرداری همدان با صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور، در یک قدمی صعود به لیگ برتر و شکست طلسم ۱۸ ساله هستند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا تیم شهرداری همدان در مرحله حذفی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور با برتری سه بر یک در مجموع بازی رفت و برگشت مقابل تیم مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد جواز حضور در جمع چهار تیم برتر این مسابقات را کسب کردند.
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود و تیم‌های مس رفسنجان، استقلال کاشان، شاهین باغ‌ ملک شیراز و شهرداری همدان حریف خود را خواهند شناخت.
در نیمه نهایی لیگ دسته یک جوانان کشور تیم پیروز در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت علاوه بر حضور در فینال مسابقات، جواز حضور در لیگ برتر فصل آینده را کسب می‌کند.
فوتبال همدان ۱۸ سال قبل با تیم بهزیستی در لیگ برتر جوانان کشور حضور داشت و از آن زمان تاکنون هیچ تیمی از این استان موفق به کسب سهمیه نشده است.
محمد نوری، سعید صدری، علی جعفری نوذر، مهدی درویشی، ابوالفضل چهاردولی، مهرداد قراگوزلو، آرمین ملک محمدی، یاسین صمدی، بردیا قلی نژاد، جابرداودی نژاد، محمدمهدی سحری، مرتضی صفری، امیرحسین صباحی، محمد رضا یارمطاقلو، ایمان شکوری راد، محمد مهدی یاری و عباس کوهی جزو بازیکنانی بودند که در مرحله حذفی برای شهرداری همدان به میدان رفتند.
سرمربی تیم جوانان شهرداری همدان با قدردانی از تلاش شاگردانش گفت: بازی‌های حساس در نیمه نهایی لیگ یک جوانان پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم پیروز میدان باشیم.
محمدرضا کیانی افزود: از مجموع سه تیم دیگر در این مرحله، شناخت با از استقلال کاشان بیشتر است و دوست داریم با این تیم در فرعه کشی روز سه شنبه بازی کنیم.
وی اضافه کرد: هدف ما صعود به لیگ برتر فوتبال کشور است و با حمایت مسوولان و انگیزه خوب بازیکنان می‌خواهیم به این مهم پس از سال‌ها دست یابیم.
کیانی با اشاره به اینکه فوتبال همدان شایسته حضور در لیگ برتر جوانان کشور است، گفت: استعدادهای خوبی در این رده سنی داریم که می‌توانند آینده درخشانی را برای فوتبال استان همدان در سطح کشور ایجاد کنند.
شهرداری تنها نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته اول جوانان کشور است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن