مسابقات فوتبال جوانان لیگ مناطق کشور در همدان آغاز شد

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgمسابقات فوتبال رده سنی جوانان لیگ مناطق کشور امروز /شنبه/ به میزبانی شهر همدان آغاز شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا در این پیکارها که در دور مقدماتی گروه هشت لیگ مناطق کشور برگزار می‌شود، چهار تیم اتحاد مریوان، شهید امینی همدان، ستارگان آبی ایلام و آکادمی ذوالفقارنسب سنندج حضور دارند.
دبیر هیات فوتبال همدان در این باره گفت: این پیکارها با یک روز تاخیر به دلیل بارش برف، از امروز به میزبانی همدان آغاز شده و طبق برنامه ستارگان آبی ایلام با اتحاد مریوان دیدار می‌کنند و شهید امینی همدان نیز به مصاف آکادمی ذوالفقارنسب سنندج به میدان خواهد رفت.
علی بلالی افزود: مسابقات فوتبال رده سنی جوانان لیگ مناطق کشور به صورت دوره‌ای تا چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه جاری به میزبانی ورزشگاه شهید شمسی پور همدان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: تیم برتر این دوره از رقابت‌ها جواز حضور در مرحله بعدی لیگ فوتبال مناطق کشور در رده سنی جوانان را به دست خواهد آورد.
بلالی ادامه داد: همچنین مسابقات فوتبال رده نونهالان مناطق کشور با حضور تیم‌های آریان همدان، شهدای سرپل ذهاب، آبی پوشان ایلام، آبیدر سنندج و آکادمی ذوالفقارنسب از ۱۷ الی ۲۳ بهمن ماه جاری به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: در گروه‌های پنج تیمی ۲ تیم و در گروه‌های چهار تیمی یک تیم از دور مقدماتی لیگ فوتبال مناطق کشور در رده‌های سنی پایه به دور دوم صعود می‌کنند.
وی افزود: همدان همواره میزبان شایسته‌ای برای برگزاری مسابقات مختلف فوتبال و فوتسال بوده و بهترین شرایط را برای تیم‌ها مهیا کرده‌ایم.
استان همدان دارای ۱۰ هزار مربی و بازیکن فوتبال در رده‌های سنی مختلف است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن