بازیکن اسبق استقلال سرمربی باشگاه سردار زند ملایر شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_barmak.jpgبازیکن اسبق استقلال پس از توافق با مدیران باشگاه سردارزند ملایر که در لیک سه کشور قرار دارد به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، پس از توافق مدیران باشگاه سردار زند ملایر با کوروش برمک سرمربی خود و کنار رفتن این مربی، حسین کاظمی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.
حسین کاظمی که سابقه بازی در استقلال تهران و سپاهان اصفهان دارد، در سال‌های اخیر مربیگری در تیم‌های صنعت نفت آبادان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و دستیاری رضا عنایتی و علیرضا منصوریان را نیز تجربه کرد.
این مربی مطرح فوتبال کشورمان پس از توافق نهایی و عقد قرارداد رسمی، از فردا دوشنبه فعالیت رسمی خود را در سردارزند ملایر آغاز می‌کند.
همچنین رضا حسن زاده بازیکن سابق استقلال تهران به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال سردار زند ملایر برگزیده شد.
حسن زاده سابقه مربیگری در تیم‌های جوانان و امید استقلال تهران و نیز تجربه سرمربیگری شهید قندی یزد در فصل گذشته لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در کارنامه داد.
مدیر فنی سردار زند ملایر نیز از هفته آینده فعالیت خود را به طور رسمی آغاز خواهد کرد.
تیم سردار زند ملایر پس از عدم راهیابی به مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور، با خرید امتیاز توانست جواز حضور در ادامه این مسابقات را کسب کند.
این تیم از هم اکنون برای حضور قدرتمند در مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور آماده می‌شود و قرار است چند بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن