شهرداری همدان در یک قدمی صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_javananshahrdari1400.jpgتیم شهرداری همدان همچنان به نوار موفقیت‌های خود در لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور ادامه می‌دهد و در یک قدمی صعود به لیگ برتر کشور قرار دارد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا؛ تیم شهرداری همدان در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان کشور موفق به برتری مقابل افشید قم شد تا همچنان در رده دوم جدول باقی بماند.
در این بازی تیم افشید برای گل نخوردن به میدان آمده بود و با دفاع چند لایه سعی بر مهار مهاجمان گلزن شهرداری همدان داشت و در نیمه اول در رسیدن به این هدف موفق بود.
اما در نیمه دوم با یک بازی حساب شده و با برنامه تیم خوب جوانان شهرداری همدان توانست با تک گل مرتضی صفری (دقیقه۶٢) حریف قعرنشین خود را شکست دهد.
شهرداری همدان با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و پس از استقلال سیلک کاشان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفت.
محمدامین نوری، ابوالفضل چهاردولی، سعید صدری، احسان نیک نام، مهدی درویشی، فرشید حمزه‌ای، علی چهاردولی، امیرمحمد عبدالملکی، جابر داوودی، علیرضا بیات، محمدرضا هاشمی، محمدمهدی یزدانفر، امیرمحمدکوثریان، امین علامه، متین پیر محمدی و امیر گمار ترکیب تیم شهرداری همدان در رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان منطقه شمال غرب کشور را تشکیل می‌دهند.
همچنین علی احمد فرخی مهر سرمربی، رضا اردوئیان و مجید بشیری مربی، محراب فریدی مربی دروازه بان‌ها و رحمت الله سنقری سرپرست این تیم هستند ضمن اینکه نادر کرمی مدیر آکادمی تیم فوتبال جوانان شهرداری همدان است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن