سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

پیروزی برابر ماشین‌سازی تبریز از نان شب هم واجب‌تر بود

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_didarhaye-pass_4070400.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: از نتیجه بازی و پیروزی برابر ماشین‌سازی تبریز رضایت دارم و این پیروزی برای‌مان از نان شب هم واجب‌تر بود اما بازی خوبی را ارائه ندادیم.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از خبرگزاری مهر، رضا طلایی‌منش در نشست خبری بعد از دیدار برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: به دلیل اینکه تعطیلات نیم فصل خوبی را پشت‌سر نگذاشتیم در این دیدار عملکرد خوبی را نتوانستیم در زمین ارائه دهیم.
وی افزود: متأسفانه در تعطیلات نیم فصل حتی یک مسابقه تدارکاتی هم نداشتیم و همین موضوع عملکرد بازیکنان‌مان را تحت شعاع قرار داد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه از نتیجه بازی رضایت دارم، گفت: خدا را شکر می‌کنیم که بعد از هفته‌ها توانستیم پیروز شویم و به شدت نیز به این برد احتیاج داشتیم اما در مجموع از بازی که امروز ارائه دادیم رضایت ندارم.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: کیفیت زمین مسابقه نیز باعث افت بازیکنان‌مان شده بود و نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم.
وی با اشاره به عملکرد داور مسابقه بیان کرد: به نظرم یکی از ضعیف‌ترین داوری‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور را شاهد بودیم و داور اصلاً تمرکز لازم را نداشت.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: داور تنها با کارت‌های خود سعی در کنترل بازی داشت و به نظرم در گرفتن پنالتی دوم هم کاملاً اشتباه کرد.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هجدهم با نتیجه ۲ بر یک از سد ماشین‌سازی تبریز گذشت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن