۲ هزار فوتبالیست در لیگ محلات همدان شرکت کردند

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_didarhaye-pass_156429437.jpgمسئول ورزش شهروندی همدان گفت: امسال با وجود شیوع کرونا و محدودیت‌های اعمال شده، ۲ هزار فوتبالیست اعم از بازیکن و مربی در لیگ فوتبال محلات همدان شرکت کردند.
به گزارش "همدان فوتبال"، و به نقل از ایرنا، سعید پناه آبادی اظهار داشت: در برگزاری این مسابقات که با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و به مدت ۶ ماه انجام شد، هیچ مشکلی به وجود نیامد و توانستیم شاهد تداوم قدیمی‌ترین لیگ فوتبال محلات کشور باشیم.
وی اضافه کرد: در این مسابقات تیم اتحاد پرسی گاز در رده سنی بزرگسالان و تیم شهید برزویی در رده سنی جوانان عنوان‌های برتر را کسب کردند.
پناه آبادی خاطرنشان کرد: در رده سنی بزرگسالان پس از تیم اتحاد پرسی گاز، تیم‌های هدف سنگ سفید و کولاک جورقان به ترتیب دوم و سوم شدند و در رده سنی جوانان نیز تیم شهید رحمانی توانست به مقام دوم دست یابد.
مسئول ورزش شهروندی همدان اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم تیم‌های بیشتری را ثبت نام کنیم و در نهایت ۴۰ تیم در مسابقات بزرگسالان شرکت کردند.
وی افزود: لیگ فوتبال محلات همدان جذاب‌ترین رویداد در سطح ورزش این استان به شمار می‌رود که علاوه بر رقابت ورزشکاران، تماشاگران پرشماری را به خود جذب کرده است.
پناه آبادی بیان کرد: این رقابت‌ها با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان برگزار می‌شود و به تمامی تیم‌های شرکت کننده از سوی شهرداری البسه رایگان تعلق گرفت.
وی یادآور شد: سال آینده قصد داریم مسابقات رده‌های سنی پایه فوتبال محلات را به شکل گسترده‌تر برگزار کنیم و هدف ما معرفی استعدادهای نخبه به تیم‌های باشگاهی است.
لیگ فوتبال محلات همدان یکی از قدیمی‌ترین رویدادهای ورزشی در سطح کشور است و سه دهه سابقه فعالیت مستمر دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن