تیم فوتبال شهرداری همدان با سه بازیکن جدید به توافق رسید

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1400.jpgسرپرست تیم شهرداری همدان با اشاره به اقدامات انجام شده برای تقویت تیم، گفت: با سه بازیکن جدید برای حضور در نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور به توافق رسیده ایم و این بازیکنان تیم را در ادامه رقابت های لیگ همراهی خواهند کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، مجتبی وثوقی اظهار داشت: نیما اسکندرزاده مهاجم نیم فصل اول پارس جنوبی جم و آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، قرارداد خود را با شهرداری همدان امضا کرده است.
وی افزود: همچنین سجاد برخورداری هافبک نیم فصل اول پارس جنوبی و سابق تیم‌های آوالان کامیاران و نفت امیدیه نیز دیگر بازیکن جدید جذب شده برای شهرداری همدان است.
وثوقی خاطرنشان کرد: حامد حسین علیزاده دیگر هافبک پارس جنوبی نیز با امضای قراردادی رسمی به تیم شهرداری همدان ملحق شده است.
وی درباره بازیکنان خارج شده از تیم شهرداری همدان نیز گفت: «محمدمهدی عسگری» هافبک تهاجمی شهرداری به مس شهربابک پیوست و «امیر ابراهیم بیگی و علی فراهانی» نیز با صلاحدید کادر فنی از فهرست تیم کنار گذاشته شدند.
به گفته وی، نقل و انتقالات بازیکنان تیم با تصمیم مستقیم کادر فنی انجام شده و امیدواریم با جذب نفرات جدید شاهد تقویت تیم در نیم فصل دوم باشیم.
شهرداری همدان در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن