سرپرست پاس همدان از تسویه حدود ۳۰ درصد بدهی‌های تیم خبر داد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgسرپرست تیم فوتبال پاس گفت: بیش از ۳۰ درصد بدهی‌های مالی این تیم براساس پرونده‌های موجود در کمیته های تعیین وضعیت و انضباطی فدراسیون فوتبال پرداخت و تسویه شده است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، محمد آرتیمانی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی مناسب و موثر هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، حجم وسیعی از بدهی‌های مالی تیم پاس که مربوط به شاکیان دارای پرونده در فدراسیون فوتبال هستند، پرداخت و تسویه شده است.
وی افزود: تیم پاس در حال حاضر مشکلی برای جذب بازیکن جدید ندارد و امیدواریم تا روز شنبه مجوزهای لازم از سوی سازمان لیگ در این خصوص صادر شود.
آرتیمانی گفت: تسویه حساب طلبکاران یکی از سیاست‌های اصلی هیات مدیره باشگاه پاس است که این امر منجر به بهبود شرایط و تقویت تیم برای ادامه کار خواهد شد.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب تیم پاس، افزود: با تصمیم سرمربی، تغییرات در کادر فنی و بازیکنان برای تقویت تیم در حال انجام است تا تیم حضوری موفق در رقابت های نیم فصل دوم لیک ۲ فوتبال داشته باشد.
سرپرست تیم پاس با تاکید بر اینکه ساختار منسجم در راس باشگاه شکل گرفته است، اظهار داشت: شرایط خوبی را در باشگاه شاهد هستیم و به زودی ارکان اجرایی پاس نیز مشخص خواهند شد.
وی با قدردانی از هواداران بابت حمایت‌های بی‌دریغ از تیم در نیم فصل اول رقابت ها، گفت: هواداران سرمایه‌های اصلی باشگاه پاس هستند و قدردان حمایت آنان هستیم.
آرتیمانی با اشاره به برگزاری اردوی تیم پاس در تهران گفت: این اردوی هفت روزه در راستای آماده‌سازی تیم و برگزاری ۲ دیدار تدارکاتی برپا شده است.
تیم پاس همدان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن