فراخوان پرسپولیس برای تمدید قرارداد با ستاره‌ها

b_150_100_16777215_00_images_perspolis.jpgباشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا شرایط تمدید قرارداد با ستاره‌های مدنظر یحیی گل محمدی را دنبال کند.
به گزارش "همدان فوتبال"، در شرایطی که فصل هنوز استارت نخورده، باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد تابستان نقل و انتقالاتی پردردسری را در فصل آتی دنبال کند. آن‌ها به همین خاطر به دنبال این هستند تا با ستاره‌های خود پیش از اتمام قرارداد تمدید کنند.
مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی ترابی و ... از جمله ستاره‌های پرسپولیس هستند که در پایان فصل پیش رو، قراردادشان به اتمام خواهد رسید و به همین منظور باشگاه برای اینکه تابستان آتی با دردسر کمتری از حیث مذاکره با این بازیکنان متحمل شود، به دنبال برگزاری جلسه و مذاکره برای توافق همکاری است.
این پیغام به برخی بازیکنان کنونی تیم رسیده است و هرچند آن‌ها تا این لحظه پاسخی به درخواست باشگاه برای مذاکره در خصوص تمدید قرارداد نداده‌اند اما باید منتظر ماند و دید اولین ستاره از این جمع کدام بازیکن برای ادامه همکاری دوباره خواهد بود.
از سوی دیگر باشگاه در انتظار تصمیم نهایی یحیی گل محمدی برای بستن پرونده نقل و انتقالاتی فصل جاری است و مذاکره برای جذب یک گلر جوان در رقابت با بیرانوند و همچنین یک مهاجم خارجی نیز دنبال می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن