ملی‌پوش ۱۹ ساله استقلالی شد!

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_garv0f3f.jpgسامان تورانیان مدافع جوان مس کرمان خرید جدید باشگاه استقلال خواهد بود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ورزش 3، سامان تورانیان مدافع کناری فصل گذشته مس کرمان در آستانه انتقال به باشگاه استقلال حضور دارد، تورانیان امروز موفق شد رضایتنامه خود را دریافت کند تا فصل جدید را در ترکیب آبی پوشان تهران به میدان برود.
سامان یک رکورد جالب در کارنامه خود دارد. تورانیان پس از احمد حسن زاده دومین بازیکنی است که مستقیم از مس کرمان به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است.
آبان 1401 روزی که لیست کارلوس کی روش منتشر شد یک نام جدید در بین بازیکنان حضور داشت، سامان تورانیان در لیست تیم ملی قرار گرفت و مقابل نیکاراگوئه دقایقی به میدان رفت تا نوید حضور یک بازیکن مستعد و آینده‌دار را به فوتبال دوستان بدهد.
تورانیان با 19 سال سن جوان‌ترین ملی پوش تاریخ فوتبال استان کرمان محسوب می‌شود تا نشان دهد استقلال نگاهی آینده نگرانه به این بازیکن دارد.
او در مس کرمان سابقه حضور در پست وینگر راست را هم داشته است اما پست تخصصی او دفاع راست است، تورانیان یکی از بازیکنانی است که در صعود مس به لیگ برتر نقش پررنگی داشته است و فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در لیگ برتر از خود به جای گذاشت.
استقلال با حضور تورانیان و جلالی، دو بازیکن مستعد را همراه خود خواهد داشت، بازیکنانی که کارلوس کی روش از آنها به عنوان سورپرایز استفاده کرد، جلالی با حضور در جام جهانی و تورانیان با دعوت و حضور در دیدار دوستانه.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن